Din oras

Studentii din Caminele Economica de la UBB se plang ca nu mai functioneaza masinile de spalat

La cativa ani de la inaugurarea caminului Economica 2, investitie de 8 milioane de euro si utilat, dupa cum anuntau oficialii de atunci ai Universitatii „Babes-Bolyai” (UBB) din Cluj-Napoca, cu cele mai performante dotari, incep sa apara problemele. Studentii se plang ca au probleme cu spalarea rufelor, o parte din masini fiind defecte. Aceleasi dificultati le au si cei din Economica 1. 

Mai exact, caminul Eco2 din campusul Facultatii de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor (FSEGA) a fost inaugurat in aprilie 2009 de catre Andrei Marga, rectorul de atunci al universitatii. 

“Caminul are 530 de locuri. A fost realizat dintr-o investitie de 339.000.000 de lei vechi, adica opt milioane de euro. Din acesti bani, mai mult de trei milioane de euro sunt contributia Universitatii, restul provin din finantarile guvernamentale”, spunea la acea vreme rectorul UBB Cluj, Andrei Marga.

Caminul a fost realizat in cadrul unui proiect prin care se doreste construirea a patru mari spatii de cazare pentru studentii clujeni. Cladirea are 12 etaje si camerele au suprafata de 18 metri patrati. Intre dotari se numarau mobilier nou, televizor, frigider, internet si baie proprie, sali de lectura si oficiu la fiecare etaj. 
 

Acum, la inceput de nou an universitar, studentii s-au pomenit ca nu mai functioneaza toate ca la inceput. 

„E a doua oara saptamana asta cand masina de spalat nr. 4 nu functioneaza”, se plang studentii pe retelele de socializare. 

Acestia sustin ca nu e singura masina defecta si le cer reprezentantilor lor sa ia masuri „fiindca masinile de spalat sunt prea putine si prindem loc cu greu”. Asemenea probleme se inregistreaza si la aparatele din Eco1.

Oficialii UBB spun ca au trimis astazi un grup de specialisti care sa evalueze starea masinilor de spalat din cele doua camine de la FSEGA.

„Pe baza sesizarii trimise de administratorii Caminelor Economica 1 si Economica 2, cu privire la cateva defectiuni, aparute la masinile de spalat, Serviciul Aprovizionare al UBB a contactat o firma specializata care s-a deplasat la fata locului si a intocmit o evaluare a tuturor masinilor de spalat. Pentru o parte dintre acestea s-au efecuat reparatii pe loc, pentru a asigura buna lor functionare, in continuare, iar pentru restul masinilor de spalat a fost intocmit un referat de necesitate, pentru inlocuirea pieselor defecte. Piesele vor fi achizionate in urmatoarele zile si montate pe masinile de spalat. Din informatiile furnizate de Colegii de la Serviciul Aprovizionare al UBB, masinile de spalat nu mai sunt in perioada de garantie. Interesul nostru este sa remediem cat mai repede aceasta situatie pentru ca studentii sa poata folosi masinile de spalat”, a precizat Paul Farcas, purtatorul de cuvant al UBB.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *