Din oras

Primaria ofera 1.500 de euro pentru aparitia orasului intr-o revista

Municipalitatea vrea sa se promoveze in revista unei companii aeriene si este dispusa sa dea din bugetul orasului 1.500 de euro pentru o aparitie.

Astfel Primaria a anuntat pe site ca este in cautarea unei oferte din partea unei companii aeronautice de transport persoane pentru un articol publicitar, care sa apara in perioada decembrie 2013 – ianuarie 2014. Articolul urmeaza sa fie redactat de angajatii Primariei in limba engleza si va avea 180 de caractere. Impreuna cu doua fotografii “cu tematica de iarna” textul va ocupa o jumatate de pagina.

“Revista va fi distribuita pe toate rutele de zbor si in toate aeronavele companiei aeriene de transport persoane, care va fio declarata castigatoare”, se arata in caietul de sarcini.

De obicei revistele companiilor aeriene apar o data la doua luni, asa cum se asteapta si reprezentantii Primariei, care au intocmit caietul de sarcini pentru achizitia directa. Fiecare dintre cele trei companii care efectueaza transport de persoane la Cluj au cate o revista, in care ar putea aparea articolul de promovare. Criteriul de selectie va fi cea mai avantajoasa oferta din punct de vedere economic. Se vor avea in vedere si tirajul, destinatiile si numarul anual de pasageri.

Revista companiei Tarom, Insight, are un tiraj de 30.000 de exemplare si apare de sase ori pe an, o data la doua luni. Wizz Magazine se lauda cu 2,25 de milioane de cititori pe editie si apare tot o data la doua luni. Publicatia companiei Lufthansa are si aplicatie pentru iPad din decembrie.

Foto: panoramio.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *