Din oras

La Cluj, panourile de informare turistica atrag hotii

Panourile informationale turistice, amplasate in zona centrala de fostul primar, Sorin Apostu, in 2009 sunt intr-adevar obiective de atractie, doar ca nu pentru turisti, ci pentru hoti. S-au platit 10.000 de euro atunci pentru zece astfel de panouri, care contin o harta si obiective turistice de vizitat din zona in care sunt amplasate. Numai ca „orasul de cinci stele” este taramul tuturor posibilitatilor si panourile nu rezista mai mult de cateva luni: sunt fie distruse, fie pur si simplu dispar.

La putin timp dupa amplasarea lor, patru au fost distruse total, iar alte trei vandalizate, astfel ca municipalitatea a solicitat firmei Schubert&Franzke, cea care a furnizat panourile, sa le inlocuiasca. Societatea a venit cu o solutie mai rezistenta si, pentru 150 de euro per panou, a inlocuit foita de aluminiu cu un material plastic si intarituri suplimentare in interior. De asemenea, s-a pus si sigla Visit Cluj pe noile panouri.

Se pare, insa, ca acesta au devenit si mai irezistibile in fata hotilor si cineva a dezvoltat o pasiune pentru ele, deoarece panourile au inceput din nou sa dispara. In locul celui de pe strada Regele Ferdinand sta acum doar cadrul gol.

In 2009 s-au montat panouri in Piata Avram Iancu – vizavi de Teatrul National, Strada M. Kogalniceanu – Directia Judeteana a Arhivelor Nationale, Strada Posada – intrarea in parkingul din fata bisericii “Sf. Iosif”, Piata Stefan cel Mare, Bd. 21 Decembrie 1989 colt cu strada Cuza Voda, langa CEC Bank, Piata Mihai Viteazul – adiacent agentiei TAROM, strada Regele Ferdinand – magazinul CENTRAL, strada Victor Deleu – Palatul Telefoanelor, strada Arany Janos – Splaiul Independentei – Parcul Central, Piata Lucian Blaga – intrare parking.

Vom reveni cu solutia Primariei de indata ce o vom primi.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *