Wizz Air se lauda cu noi destinatii, dar ii pusca flota de avioane la Cluj. Pasagerii clujeni au fost de 2 ori intorsi pentru cursa de Memmingen. Nu unul, ci DOUA avioane defecte in aceeasi zi

Pasagerii care și-au luat bilet de avion pentru cursa Cluj-Napoca-Memmingen, din această dimineață, de la ora 07:50, vor ajunge la destinație cu o întârziere de câteva ore. Oamenii au fost șocați de faptul că au fost plimbați de două ori prin terminal.

Un cititor Ziar de Cluj ne-a semnalat faptul că ambele aeronave Wizz Air pregătite pentru cursa Memmingen nu se pot ridica de la sol din cauza unor defecțiuni. La ora 11:00, pasagerii încă așteptau să fie remediate defecțiunile tehnice la al doilea avion. Plecarea spre Memmingen e estimată la ora 12:40.

,,Sunt într-un Wizz Air (autobuz cu aripi). Cluj-Memmingen nu a decolat încă. Fiind două avioane defecte până acum. Acum lucrează la al doilea. Și ne bagă pentru a doua oară în terminal”, ne-a scris pasagerul Mircea M.

David Ciceo, Directorul Aeroportului Internațional Avram Iancu Cluj, a confirmat știrea.

,,Da, au existat probleme la două aeronave Wizz Air. Din această cauză, zborul are o întârziere de circa două ore”, a declarat David Ciceo.

În timp ce Wizz Air se laudă cu noi destinații, clienții companiei sunt tot mai nemulțumiți de flota de avioane de la Cluj-Napoca care ,,pușcă” frecvent.

Ziar de Cluj a solicitat punctul de vedere al reprezentantului Wizz Air și vom reveni cu informații.

UPDATE: Reprezentanții Wizz Air au transmis că de fapt, în intervalul orar menționat, au avut loc verificări tehnice neprevăzute, și nu a fost vorba de o defecțiune majoră. De asemenea, reprezentanții companiei pretind că pasagerii au fost informați și li s-au oferit vouchere alimentare. 

“Zborul W6 3373 de la Cluj spre Memmingen, programat pentru 24 ianuarie, a înregistrat o intârziere din cauza unei verificări tehnice neprevăzute a aeronavei de operare. Un alt aparat de zbor a fost imediat trimis să opereze zborul, dar înainte de decolare a fost identificat un semn de posibilă defecțiune tehnică, iar aeronava s-a intors la poziția de garare pentru inspecție. Pentru a minimiza efectele întârzierii, compania a alocat o altă aeronava pentru a opera zborul care a decolat la 12.40 (ora locală).
În conformitate cu politica Wizz Air și reglementările relevante, pasagerii au fost informați și li s-au oferit vouchere de alimente.
Wizz Air își cere scuze tuturor celor afectați pentru inconvenientele create, dar siguranța pasagerilor si a echipajului este prioritatea numărul unu a companiei, ne-a transmis purtătorul de cuvânt al companiei Wizz Air.

 

 

Comentarii

Gogu Goguleanu

24.01.2018 12:06

Care 2 ore, dnu'?Intre 07:50 si12:40 cate sunt?

Mihai Popa

24.01.2018 20:53

Bun da nu mai scrieti ca “pusca”. Nu a puscat nimic ci doar a fost o intarziere. Dupa mine pretentiile consumatorilor in materie de zbor sunt extrem de ridicate si intarzierea unui tub de aluminiu care zboara cu 800kmh la 10.000m provoaca isterie de parca zborul ar fi la fel de simplu si natural ca mersul pe bicicleta.

Ionel

25.01.2018 00:34

Ati fi preferat sa plecati la ora progragata, ca mai apoi sa va ambaleze in saci menajeri prin Muntii Tatra? Orice companie care se respeta pune pe primul loc siguranta calatorului. Acum cateva luni, am avut experienta neplacuta sa calatoresc cu un avion care a decolat cu o defectiune nereparata/mentenanta prost facuta. La un minut dupa decolare a luat foc un motor, va dati seama, o senzatie de nedescris... si nu era firma low cost, ci BA. La ce preturi practica Wizz, sa fiti multumiti ca nu va tine in picioare si ii pasa de siguranta voastra.

Adauga comentariu