In vizor

Un nou incident pe piata cardurilor studentesti: OSUBB renunta la EURO26

Dupa ruperea parteneriatului dintre „gigantii” StudCard si Omnipass, o noua ruptura pe piata cardurilor studentesti este anuntata la acest inceput de an universitar. Mai exact, Organizatia Studentilor din Universitatea „Babes-Bolyai” (OSUBB) a anuntat incheierea colaborarii cu cei care se ocupa de cardul Euro26. 

Anuntul a fost facut pe pagina de Facebook a organizatiei clujene. 

„In urma colaborarii defectuoase cu cei de la Euro 26 am hotarat sa incetam parteneriatul cu ei. Lipsa de profesionalism si neseriozitatea cu care ne-au tratat atat pe noi cat si pe voi sunt principalele motive care au stat la baza acestei decizii.
Cardurile si imprimanta au sosit foarte tarziu, iar soft-ul care ne-a fost trimis (unul vechi) nu ne permite printarea. Am incercat toate variantele posibile, inclusiv sa-i contactam ca sa remediem cat mai repede problema. Toate eforturile noastre au fost in zadar, ei tratandu-ne cu o lipsa de interes enorma
Ne cerem scuze pentru neplacerile create si le uram mult succes in colaborarile viitoare celor de la Euro26. Speram ca prin baza de date, la care am avut acces, sa reusim sa anuntam toate persoanele inscrise despre aceasta problema”, se arata acolo. 

Decizia este confirmata si intr-o postare ulterioara.

„In legatura cu problema cardurilor Euro26. Stim ca am anuntat ca rupem parteneriatul cu cei de la Euro26 si ca ati vazut o alta informatie in care se anunta ca puteti ridica cardurile de la noi. Asa si este, am rupt parteneriatul, insa am dorit sa ne revansam fata de voi si am acceptat sa distribuim cardurile studentilor care s-au inscris in perioada 1-27 octombrie. Va asteptam la Casuta Galbena sa va ridicati cardurile.
Ne cerem scuze pentru neplacerile create. P.S. Conform celor de la Euro26, cei care s-au inscris in perioada august-septembrie vor primi cardul prin Posta Romana”, au mai spus reprezentantii organizatiei. 

Hotararea a fost cauzata de niste probleme tehnice cu care cei de la Euro26 s-au inregistrat la Bucuresti, potrivit Alexandrei Hostina, presedinte al OSUBB. 

„Am tot amanat o luna si ceva, dupa care am considerat ca ne facem de ras, noi ca organizatie. Ca urmare, am renuntat la parteneriat, mai ales ca nu aveam nici un beneficiu si mai ales ca nici un card din Cluj-Napoca nu se mai face acum contra cost. Cred ca mai avem in jur de 1.000 de carduri de distribuit. Noi asa am stabilit, ca, desi nu mai suntem parteneri, ii ajutam pe cei de la Euro26 si ii ajutam si pe studentii nostri. Le dam cardul celor care si l-au facut pe timpul verii pana in 27 octombrie, cand am rupt oficial parteneriatul cu ei”, a mai spus studenta. 

Potrivit Alexandrei Hostina, cei de la Euro26 „au inteles situatia, mai ales ca nu era vina loc, ci a celor de la Supercard, cei care printeaza si se ocupa de partea tehnica a proiectului”.

„Nu ne-am certat, am incheiat colaborarea amiabil”, a subliniat ea. 

Reprezentantii Euro26 au insa alta parere.

„Au existat cateva neintelegeri, insa acestea s-au rezolvat, iar colaborarea noastra cu OSUBB continua. Cardurile Euro26 pot fi ridicate, inca de ieri, 04.11.2015, de la OSUBB – Casuta Galbena din Hasdeu (str. Pastorului, nr 11), de luni pana vineri, in intervalul orar 18:00-22:00. Cei care s-au inregistrat dupa data de 29 octombrie vor primi cardurile la adresa trecuta in formularul de inscriere”, au precizat acestia. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *