Un ITP acordat pe ”ochi frumoși” și indolența angajaților CNAIR, cauzele unui accident de pe drumul național Cluj-Turda

Din cauza nepăsării angajaților CNAIR, vineri, în jurul orei 11,30, pe drumul național Cluj-Turda, la 200 de metri după indicatorul care arată ieșirea din comuna Feleacu, a avut loc un accident care se putea lăsa cu victime – ne scrie un cititor al Ziar de Cluj.

Pe șosea exista o cantitate mare de ulei de motor, scursă dintr-o mașină utilitară cu ITP-ul făcut ”românește”, despre care angajații CNAIR fuseseră anunțați.

Din cauza acestui ulei de motor de pe carosabil, cumulat cu condițiile meteorologice și a faptului că tocmai se ieșea dintr-o curbă când s-a intrat în pata de ulei, deși viteza de rulare a autovehicului de teren Opel Frontera era de aproximativ 30km/h, șoferul nu a mai putut controla masina care a derapat de pe carosabil și a fost azvârlită pe dreapta. Ca norocul că a nimerit într-o parcare goală și nu s-au produs victime.

Abia după 30 de minute minute de la producerea accidentului au binevoit să apară și angajații CNAIR care s-au apucat să împraștie rumeguș pe carosabil peste pata de ulei de motor (vezi foto).

Plini de solicitudine, cei de la Poliția rutieră au binevoit să se deplseze la fața locului abia după 3 ore, asta în condițiile în care au fost solicitați de 3 ori.

Mașina nu se mai poate repara și trebuie radiată din circulație! Culmea tocmai i se facuse ITP -ul și RCA-ul înainte cu o zi – și nu ”românește” ca pentru utilitarele lăsate să circule pericol public pe șoselele României.

Dacă la volanul mașinii era un șofer mai puțin experimentat sau, în loc de o mașină solidă, de teren, era o mașină de oraș, cu garda joasă, ce tragedie s-ar fi putut întâmpla numai din cauză că angajații CNAIR nu și-au făcut datoria la timp (și nu e prima dată când își bagă picioarele în îndatoririle lor) și că un șpăgar care dat un ITP ”pe ochi frumoși” și astfel a lăsat o mașină defectă în circulație?

Adauga comentariu