Focus

Un exemplu de eficiență. Fără timp pierdut la cozi pentru eliberarea cazierului

Serviciul de Eliberare a Cazierelor judiciare din cadrul Inspectoratului Județean de Poliție din Cluj-Napoca s-a modernizat, iar procedurile de eliberare a documentului s-au simplificat pentru a deservi mai bine interesele cetățenilor. 

„În perioada 2016 si pana in prezent au fost adoptate mai multe acte normative care vin sa simplifice activitatea de cazier si interactiunea cu cetatenii. A fost eliminat timbrul fiscal de 2 lei, a fost eliminata taxa de prestare a serviciului public de  zece lei”, a declarat Mirela Popescu, sef serviciu Cazier Judiciar.

Reprezentanții serviciului au anunțat că și-au îmbunătățit modalitățile de comunicare în mediul online, astfel că se postează mereu informații utile pe site-ul inspectoratului județean de poliție și există o adresă de e-mail pe care clujenii pot trimite petiții și pot cere informații urmând să primească răspunsuri în cel mai scurt timp. Pentru a evita cozile infernale cu care clujenii s-au obișnuit la instituțiile publice, reprezentanții serviciului de eliberare a cazierelor și-au optimizat condițiile. 

 „Dorind să venim în preîntâmpinarea nevoilor de a astepta cat mai putin, de a spori confortul pe durata asteptarii, la IPJ Cluj a fost gandit un plan de optimizare a conditiilor. In acest context a fost amplasat un aparat de emitere a bonurilor de ordine, care vine in ajutorul cetatenilor, cat si al nostru, al politistilor din cadrul structurii de cazier judiciar”, a completat seful serviciului.

Printre altele, clujenii care au muncit în străinătate au acum posibilitatea să solicite prin intermediul serviciul date din cazierul judiciar din țările în care au muncit.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *