Un clujean reclama marfa de proasta calitate de la magazinul de incaltaminte CCC

Un clujean ii acuza pe reprezentantii magazinului de incaltaminte CCC de neprofesionism si spune ca sunt pusi pe inselat clientii dupa ce sotia acestuia a achizitionat o pereche de cizme scumpe care nu au rezistat la apa. Acesta este revoltat de modul in care reprezentantii magazinului au ales sa rezolve situatia.

“In data de 1 noiembrie sotia a cumparat de la magazinul CCC din Polus Cluj o pereche de cizme de piele marca LASOCKI (alegerea perfecta – asa cum scrie pe cutie). Cum calitatea se plateste, a platit pe ele suma de 299,99 de lei. Toate bune si frumoase pana astazi, 26 noiembrie, cand a venit iarna, iar cizmele de firma au cedat la prima incercare adevarata. Dupa zece minute in zapada cizmele erau mai ude in interior decat in exterior. Sunt in garantie, ne-am gandit, deoarece domnisoara de la casa nu uita sa linisteasca fraierii (pardon - cumparatorii) in momentul achizitiei. Numai ca in momentul in care ne-am expus doleantele, domnisoara a fugit in spate, chemand o alta domnisoara. Se pare ca ea este desemnata sa scape de toti care au nesimtirea sa revina cu vreo problema: ne-a explicat ca nu are ce face, caci „papucii” (da, a repetat de vreo cinci ori ca cizmele de trei sute de lei –alegerea perfecta - sunt papuci), nu aveau semnul impermeabil, asa ca ele nu trebuie sa reziste la apa. A mai mentionat ca au fost si alti clienti cu aceeasi problema dar ea nu are ce face. Nu a mai ramas altceva de facut, decat sa iau „papucii” si sa ies din magazin, sub privirea multumita a domnisoarei – iar a scapat de un fraier. Poate eu sunt care gresesc dar cizmele de iarna nu sunt facute sa reziste in conditii de iarna, adica sa fie macar impermeabile? Propunerea mea este ca toti cei care au patit la fel ca mine sa trimita un mail pe adresa mea, infohazi@yahoo.com. Poate mai multi vom avea mai mult succes”, a scris acesta.

Comentarii

Cristi

07.12.2015 20:23

      Sunt un alt fraier,pardon client al aceluiasi magazin.Ceea ce decrie domnul mi s-a intamplat si mie.Am luat o pereche de bocanci pentru copii cu 170 lei,care s-au dezlipit in 2 saptamani.Nu au nvrut sa imi returneze banii,ci sa ii trimita la reparat,desi ai dreptul la reparare sau inlocuire.Daca vroiam pantofi reparati mergeam pe Oser.E tare nu rezista nici 30 de zile.Durata medie de utilizare pentru incaltaminte nu poate fi doar 30 de zile (atata este garantia) ,pentru ca asa a hotarat un producator.Nici papucii din piata nu se dezlipesc asa repede.Voi verifica legislatia europeana.Daca toti cei afectati am face front comun am putea schimba legea.

Tit Simion

03.02.2018 13:55

Nu pot sa spun nimic bun de asa zisul magazin CCC din Constanta , mai precis de la CCC Maritimo, am cumparat o pereche de pantofi sport de la ei, toate bune si la locul lor, dar ajuns acasa am vazut ca era unul de un fel si altul de alt fel, culori diferite, pun mana pe telefon sun si mi spune sa ma duc cu ei inapoi distanta intre mine si ei 150 km pe sens , ma intorc inapoi si mi spunn baietii ca nu poate sa mi schimbe pantofii ca nu mai am bonul de casa , bon pe care eu l am aruncat, dar codul de bare zic eu , au inceput sa rada si mi au spus ca da recunosc pantofi dar asta este !! Deci nu au vrut sa mii schimbe!

Rus Mihai

08.12.2015 14:05

subscriu celor spuse mai sus. marfa de proasta calitate! am cumparat o pereche de ghete de la ei si dupa 3 zile de folosire au aparut niste cerculete sub piele (probabil niste capse). Ghetele au costat 270 de ron, piele cica si bineinteles ca nu am putut rezolva pe cale amiabila aceasta situatie. Am anuntat atat protectia consumatorului cat si producatorul!

Andrei Cojocaru

20.12.2015 14:13

Am avut si eu neplacerea sa descopar ca aveau marfa de proasta calitate. Mi-am luat o pereche de cizme, care dupa 2-3 zile au inceput sa se inalbeasca, le-am tratat cu crema si acestea tot reapareau. Cand m-am dus sa le zic de problema, persoana de la casa era indignata de acest lucru si spunea ca ar fi trebuit sa le feresc de apa si ca e vina mea pentru toate cele. Cand i-am aratat cizmele, ele erau putin umede (le tinusem in portbagaj si de la condens se facuse).  Mi-a zis sa revin cand sunt uscate complet.Fapt zis si facut, cand am revenit a doua zi, timp in care avusesem grija sa nu existe urme de umezeala. Aceeasi persoana, cu aceeasi atitudine le luase si a zis ca o sa le rezolve. A pus pe o colega sa imi ia numarul si sa ma sune. A ramas sa ma contacteze dupa „ce vad ei ce rezolva”. Acum stau si astept...

Andrei Cojocaru

20.12.2015 14:14
Am avut si eu neplacerea sa descopar ca aveau marfa de proasta calitate. Mi-am luat o pereche de cizme, care dupa 2-3 zile au inceput sa se inalbeasca, le-am tratat cu crema si acestea tot reapareau. Cand m-am dus sa le zic de problema, persoana de la casa era indignata de acest lucru si spunea ca ar fi trebuit sa le feresc de apa si ca e vina mea pentru toate cele. Cand i-am aratat cizmele, ele erau putin umede (le tinusem in portbagaj si de la condens se facuse).  Mi-a zis sa revin cand sunt uscate complet.Fapt zis si facut, cand am revenit a doua zi, timp in care avusesem grija sa nu existe urme de umezeala. Aceeasi persoana, cu aceeasi atitudine le luase si a zis ca o sa le rezolve. A pus pe o colega sa imi ia numarul si sa ma sune. A ramas sa ma contacteze dupa „ce vad ei ce rezolva”. Acum stau si astept...

Vatafu Marian

20.12.2015 16:28

Am aceeași problema, am cumpărat o pereche de ghete si au fost purtate 2 zile si s-au dezlipit.Trebuie sa facem ceva cu acești șarlatani care ne păcălesc,sa nu spun altfel.

mihai

14.10.2016 08:56

am patit si eu ieri aceeasi chestiei-am lasat la reparat sa nu ii port dupa mine... ca e nevoie de expertii lor sa vada ca talpa este desprinsa... si astazi voi notifica protectia consumatoruluiTactica lor, de a repara, apoi a inlocui si deabia apoi a da banii inapoi  este pentru descurajare. Legislatia e clara, ai dreptul sa iti iei banii inapoi, mai ales ca e proasta marfa.

Cosmin

02.11.2016 22:40

Si eu am cumpărat o pereche de bocancii marca Sprandi...si intr-un an de zile i-am purtat o lună pus cap la cap ..sau tăiat între talpă si material.m fost la ei si la fel aceeasi poveste ca nu mai sunt in garantie că e trecut un an ...am fost chemat după o săptămână si am mai pus diferența si a luat soția cizme.Dar vă spun că am mai avut o experienta cu alt magazin pe aceeași temă si m-o sa dat dreptatea au fost neconformă ..am primit banii inapoi.Orice lucru are garantie 2 ani dacă este neconform in afară de lenjerie intimă asa ca apelați la opc dar nu local ci la Bucuresti pe net .O să aveți dreptate.Baftă.

Nelega Elena

25.11.2016 18:56

Salutare!Cei de la Ccc sunt niste șarlatani. Am cumpărat de la magazinul renumit CCC din Polus Mall niste ghetuțe de piele(prețul pe măsură)si după câteva purtări au început să scârțâie.M am dus cu ele înapoi am complet procesul verbal de constatare si azi m au sunat să vin după ele ca nu au ce le face ..de vină este materialul...adică spala te pe cap cu ele.Banii înapoi nu primesc ,ghete de înlocuire Nu...așa că o să depun o plângere la Opc...nu se poate așa ceva. Este inadmisibil..pe banii mei își bat joc de noi ca nu luăm nici o atitudine.Va sfătuiesc pe toți consumatorii să nu mai cumpărați de la Ccc sau orice magazin fără să întrebați care sunt termenii garanției.

Lorena Ximena

09.12.2016 21:09
Și eu mi-am cumpărat săptămâna trecută o pereche de cizme lungi, până peste genunchi. În momentul când am început sa ii port am observat ca la piciorul stâng se deplasează de pe genunchi materialul ca și cum ar fi scurt...lucru care la piciorul drept nu se întâmplă..sta perfect și nu ma incomodează deloc. Ciudat este ca daca ii masori is egali, dar in momentul cand ma asez se vede diferenta.Am mers azi la ei și le-am spus de problema și când le-am arătat încălțămintea mi-au spus ca nu au ce sa ii facă ptr ca i-am purtat și ca nu ii mai pot pune inapoi pe raft...pai cum sa ii pui pe raft dacă nu sunt ok ? Și mi-au explicat termenii de garanție..ca doar atunci se schimba dacă îs rupti, talpa crăpata ,etc....si bineînțeles i-am întrebat cum poți sa rupi un pantof dacă nu îl porți.? Mi-au făcut un proces de constatare și acum aștept rezultatul ! Aiurea....

Bogdan

15.12.2016 14:59

salut tuturor,Aici o alta "victima" :(....in jurul datei de 20 noiembrie am achizitionat o pereche de ghete de la cei CCC, frumosi, confortabil, ce sa mai zici..eram super multumit de ei, pana ce am inceput sa-i port o saptamana.... ce sa mai zic..piciorul stang era dezlipit in 2 parti (fata/spate) si sa nu vorbim de faptul ca nu intrasem inca in o iarna pe cinste. Ce sa fac..merg la ei la magazin...care va sa zica...ca e vina mea..auzi tu..eu i-am purtat ( incredibil)..dupa care mi se spune ca se vor trimite la reparat doar JOI ( atentie) ziua in care eram la ei era duminica, si ca va trebui sa astept pana cealalta JOI sa vina inapoi de la reparat. Am incercat sa le explic nu vreau reparatie asa ceva e absurd o saptamana si reparatie!!!! asa mai bine luam second ,dadeam mai putin si stiam ce riscuri sunt..Deci nu stiu ce sa zic...de tot rahatul aceasta firma

Alina

20.01.2017 18:48

Si eu am cumparat ghete pentru copil de la CCC Palas Mall, am dat 170 lei, care s-au dezlipit in 2 saptamani. Am fost la ei cu garantia ,iar seful magazinului a zis .ca e vina copilului cum se descalta...DECI NU STIU CE SA ZIC.... 

Daniel

16.02.2017 22:45

Mi se pare absurd sa dam atâția bani pe o marfa ce sigur nu este de calitate..... Este inadmisibil sa mi cumpăr ghete de 200de lei și in mai puțin de o luna sa se rupă și sa se dezlipească. Nu știu dacă putem face ceva în legătură cu asta, dar cred ca banii nu ne vor mai fi înapoiați.
Ce pot spune, niște șarlatani ce vând produse de proastă calitate, la preturi uriașe.... NU VOI MAI CUMPĂRA NICIODATĂ DE LA ACEST MAGAZIN CCC ȘI VA SFĂTUIESC SĂ FACEȚI ACELAȘI LUCRU

dan

19.02.2017 02:30

 Si eu am patit la fel la magazinul din Satu Mare, dupa 3 zile de la cumparare, ambii bocanci s-au dezlipit, i-au reparat doar sa tina citeva ore si astfel garantia a disparut pur si simplu. Ba mai mult m-au si purtat pe drumuri de citeva ori pina sa intru in posesia lor. Niste neseriosi, ca sa fiu elegant in exprimare, acestia nu stiu ce inseamna sa fii ,,comerciant,, sa-ti respecti clientii. Iar sefa de magazin de la Satu Mare, o nesimtita si o mincinoasa care e platita din banii ,,fraierilor,, 

Marius

02.03.2017 12:09

Tocmai am lasat la reparat o pereche de pantofi cumparati acum 3 zile si purtati o singura data.
Magazinul asta este un jeg si o bataie de joc la adresa consumatorilor. Mai bine mergeti la piata! O sa intalniti oameni cu mult mai mult bun simt si respect fata de clienti.
CCC = MIZERIE

Elena

23.03.2017 23:26

Am patit.o si eu cu magazinul CCC si cu incaltamintea de asa zisa calitate de la Lasocki, anul trecut in iarna mi.am cumparat o pereche de botine cu 280 si in 2 saptamani s.au dezlipit fooarte tare, nu am mai avut ce face. Am zis ca nu mai cumpar in veci de la ei, iar azi m.am prostit din nou si mi.am cumparat o pereche de balerini la 170 de lei, i.am incaltat 15 minute si mi.au facut o rana de nu cred ca ii mai pot incalta niciodata. La mine papucii care odata ma jeneaza si imi fac rana nu ii mai pot incalta ptr ca patesc la fel. Maine ma duc cu ei dar cu siguranta nu mi schimba, fiind incaltati afara 15 minute. Chiar ca ii ultima data cand iau aceasta marca,mai ales daca nu mi schimba, sunt bani aruncati pe fereastra. 

Alex

06.04.2017 10:40

Subscriu si eu ...calitatea indoielnica a marcii LASOCKI.....dupa 3 purtari (cica mi-am luat pantofi eleganti....) ma trezesc cu talpa dezlipita....fix la un moment festiv.....stiu sigur ca nu mai cumpar de aici....pacat ca brandul (care exista acum in toata Europa!) e unul de rahat....sau poate numai la noi vand asa ceva?

Mariana

09.04.2017 22:40

Nu este o luna de cand am luat o pereche de incaltaminte sport. Talpa de la stangul s-a distrus. Ma duc la ei sa-mi dea banii inapoi, sa vedem daca reusesc! Am gasit urmatoarea legislatie valabila in Romania:Există în vigoare două articole de lege prevăzute de ANPC care au ca subiect condițiile legale de returnarea a unui produs cumpărat. Prima este Legea nr. 449/2003, actualizată în 2008, care spune la capitolul trei că orice produs cumpărat trebuie adus la conformitate, adică în starea ideală, fie prin reparare, fie prin înlocuirea completă fără plată. Legea mai spune că dacă au trecut 15 zile de când cumpărătorul a semnalat vânzătorului că produsul său e stricat, iar vânzătorul a refuzat sau a tergiversat înlocuirea sau repararea produsului, legea îi permite cumpărătorului să ceară o parte sau totalitatea banilor dați pe produsul cumpărat și anularea contractului încheiat cu vânzătorul.De asemenea, merită menționat că un cumpărător nu are dreptul să ceară rambursarea banilor dați pe produs dacă acesta nu are defecțiuni majore.A doua lege reglementată de ANPC vizează tranzacțiile online. Prevăzută în OG 130/2000,  legea spune la articolul doi că un cumpărător poate returna orice produs în 10 zile (cu excepția cazurilor de la Art. 10) doar atunci când este vorba de cumpărături online.   

Adi

23.07.2017 13:48

In data de 09.07.2017 am cumparat perechea de incaltari, pe 11-12.07 m-am intors cu ei in magazin dezlipiti intr-un loc anormal.Incalcamintea nu a fost inlocuita. Nu am primit banii inapoi.... ba chiar mai mult, m-au si lipsit de produs cateva zile. (pentru service :)) )Banii cheltuiti, produsul luat de CCC cateva zile (primele zile) si primit inapoi produs SH lipit cu super-glue.Pana in prezent nu am nimerit pereche de incaltari de la CCC (am cumparat doar 4 in ultimele 2-3 luni) care sa treaca de 1-2 (maxim prin absurd 3 purtari) care sa nu se rupa / dezlipeasca / disconfort sau bataturi urate .. Foarte slaba calitate. Este o invatatura de minte, OPC-ul le incurajeaza modul de lucru si politica nereturnarii banilor / schimbarii produsului. Raspunsul lor a fost : nu aveti ce face, decat scandal.

Torok Judit Amalia

04.10.2017 15:30

Marfa de proasta calitate.In data de 27.09.2017 am cumpărat de la CC o pereche de ghete iar azi 04 .10.2017.am mers cu ei înapoi că sunt dezlipiți.Sefa de magazin mi a spus să i las că i trimite la reparat.Pai noi oare cumpărăm încălțăminte care la o săptămână trebuie duși la lipit? Culmea a fost când mi sa spus că termenul la reparatii e de 15 zile lucrătoare.

Mihaela

17.11.2017 15:13

Mi-am cumparat o pereche de ghete saptamana trecuta de la CCC iar dupa doar 3 purtari a inceput sa se dezplipeasca talpa. M-am intors la magazin iar vanzatoarea a spus ca garantia e valabila doar daca i-as fi cumparat asa dezlipiti. Nu o sa mai cumnpar vreodata de la CCC, marfa scumpa si de proasta calitate.

Barbu Gizella

20.11.2017 20:15

Din pacate si noi am cumparat o pereche oentru copil.Dupa 2 zile de purtat s-au dezlipit. Ne-am dus la magazin sa cerem returnarea banilor..., raspunsul a fost ca in garantie scrie ca trebuie sa le repare...... intrebarea mea a fost copilul cu ce v-a umbla daca ghetele stau la reparat 15 zile ?! Rezultatul a fost ca nu le pasa..... pot sa ma duc si la OPC....

Claudiu

20.02.2018 19:00

din pacate vad ca din 2015 pana ac. sunt toti mai multi fraieri (cum zicea primul comdentariu). SI eu am fost unl dintre ei. Am cumparat doua perechi de pantofi, una eu si una pt copil, copilul ia purtat 30 min (pe bune !) dupa care i a facut rana la picior. Cand m am dus sa mi dea alt model au spus ca nu se schimba deoarece sunt purtati. Cred ca incercand marfa in magazin se pot considera purtati. NISTE GUNOAIE CCC!!!PS daca stie ccineva baza legala in care se poate schimba incaltamintea in aceste conditii va rog subscrieti aici.

Jeni

24.03.2018 22:53
Am luat niste Cizme de la magazinul CCC moll Ploiesti . Am dat 350 lei. Dupa 3 incaltari sunt de bune de aruncat.O bataie de joc. Mai rezistente sunt cele dupa taraba de 70 de lei. Nu am mers cu ele inapoi desi am garantie pentru ca nu ne ia nimeni in seama.

Ghita Carmen Ioana

12.06.2018 11:56

Și eu am pățit dar la un alt magazin de renume care vinde fake uri se numește office shoes marfa scumpa calitate de 2 lei.

Adauga comentariu