In vizor

Un clujean cere demisia lui Liviu Neag, directorul CTP

Cu toate ca mijloacele de transport in comun ar trebui sa fie cea mai buna alternativa pentru clujenii care au o distanta mai lunga de parcurs, uneori, aceasta devine si cea mai paguboasa. Nu de putine ori, cetatenii s-au plans de proasta functionare a aparatelor de ticketing din statii, de lipsa doamnelor de la ghiseele de bilete sau de imposibilitatea de a-si valida cardul de transport. Tocmai din acest motiv, un clujean a solicitat Primariei demisia directorului Companiei de Transport Public Cluj-Napoca, Liviu Neag.

Pentru toate neregularitatile din cadrul CTP, un clujean il face vinovat pe directorul Companiei de Transport Public, Liviu Neag. Calin, asa cum se semneaza clujeanul in solicitarea trimisa catre Primarie, se arata nemultumit de lentoarea sistemului de ticketing. Acesta se plange de faptul ca aparatele de validat bilete sunt fie vechi, de tip capsator, lucru care nu permite validarea calatoriei cu cardul, fie, in autobuzele care au aceste validatoare noi, acestea nu functioneaza corespunzator. Clujeanul relateaza pe site-ul domnuleprimar.ro cum a schimbat doua autobuze tocmai din cauza ca nu si-a putut scana cardul de calatorie.

„As dori sa cereti demiterea directorului de la CTP Cluj. Mi se pare inacceptabil ca nici acum programul de ticketing sa nu functioneze. In aceasta dimineata am urcat pe Observatorului in autobusul 46B de la 9:25 (nr 1723 – daca am retinut bine). In tot autobusul nu am gasit un validator de bilete de tip nou, doar capsatoare. Avand doar un card de calatorie nenominal, nu am putut valida biletul si am coborat la prima statie.

De acolo am luat urmatorul autobus, un 35 (nr 684 cred), unde la incercarea de validare am primit mesajul „Momentan nu se pot face validari”. Deja proiectul are ani de intarzieri, si tot nu functioneaza. In orice companie privata cu standarde de performanta acest individ care conduce CTP de mai bine de 20 de ani, ar fi zburat. As dori sa stiu de ce primaria tolereaza astfel de incapabili la conducerea unor institutii prioritare pentru clujeni si de ce acesti indivizi sunt mai importanti decat cei 300.000 de clujeni care platesc taxe si incearca sa traiasca in Cluj”, scrie Calin.

Cererea lui vine, asadar, in urma tuturor neconcordantelor din cadrul CTP. Cu toate ca transportul cu autobuzul nu ar trebui sa reprezinte o problema pentru clujeni, se pare ca si acest lucru este dificil cand aparatul de ticketing nu ofera bilete, cand doamnele de la ghiseu lipsesc sau cand cardul de transport nu e recunoscut. In ceea ce priveste solicitarea clujeanului, Primaria informeaza ca aceasta a fost transmisa mai departe catre Compania de Transport Public.

„Am transmis solicitarea dumneavoastra catre Compania de Transport Public, in vederea formularii unui raspuns pe care v-il vom transmite ulterior”, raspund reprezentantii Biroului Mass-Media din cadrul Primariei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *