Rautacisme

Tişe, presa şi publicitatea

Miza atacurilor furibunde ale preşedintelui Consiliului Judeţean Cluj, Alin Tişe, lansate în ultima vreme la adresa directorilor de regii subordonate instituţiei judeţene privind bugetele de publicitate nu are nicio  legătură  cu modul în care aceste regii îşi gestionează bugetele respective și nici cu transparența acordării acestora.

Adevăratul substrat prin care Tişe doreşte să strângă robinetul de publicitate al acestor subordonate, afirmând că acestea nu au nevoie de promovare, este faptul că două publicaţii, Monitorul de Cluj  şi Ziar de Cluj,  care au încheiate în mod transparent contracte de publicitate cu regiile CJ Cluj, trebuie să înţeleagă şi să nu mai scrie negativ la adresa preşedintelui Consiliului Judeţean Cluj.

Cu alte cuvinte, dacă cele două publicaţii nu se vor opri din a critica activitatea CJ Cluj şi cea a preşedintelul Alin Tişe, nu vor mai primi publicitate de la subordonate. 

Se pare că ideea atât de oneroasă de a presa presa incomodă nu îi aparţine preşedintelui Alin Tişe, ci directorului executiv, Mariana Raţiu. 

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *