Focus

Taxify isi pregateste intrarea pe piata clujeana

Intr-un interviul video realizat de catre startupcafe.ro, antreprenorul estonian care si-a deschis afacerea in anul 2013, pe cand era in liceu, isi anunta intentia de a patrunde pe piata clujeana dupa ce va “cuceri” Bucurestiul. Taxify este o aplicatie de ridesharing care deja a patruns pe piata romaneasca ca un competitor al firmelor de taximetrie care, dupa parerea lui Villig, ”lupta impotriva interesului consumatorului”. Mai mult, acesta crede ca, uneori, firmele de taxi reusesc sa covinga si politicieni sa puna bete in roate afacerilor de ridesharing, prin reglementari restrictive.

StartupCafe.ro: Cati soferi aveti inrolati pe Taxify in Romania?

Markus Villig: In acest moment avem in jur de 3.000 de soferi in Bucuresti. Suntem prezenti doar in Bucuresti, dar cautam sa ne extindem in urmatoarele orase, pregatim lansari. Deci avem in jur de 3.000 de soferi si cateva sute de mii de pasageri.

StartupCafe.ro: Unde planuiti sa va extindeti in Romania?

Markus Villig: In mod logic, ne propunem sa ne extindem in orasele cele mai mari, unde sunt cele mai bune oportunitati sa rezolvam niste probleme de acolo. O alta conditie este ca reglementarile sa ne permita sa ne extindem acolo.

StartupCafe.ro: De exemplu, la Cluj, Timisoara…?

Markus Villig: Clujul, in mod clar, este primul pe lista.

StartupCafe.ro: Uber, de exemplu, s-au extins la Cluj, Brasov, Timisoara. Intrati in aceasta competitie cu ei, unde se duc, mergeti dupa ei sau aveti alta tactica?

Markus Villig: Noi mergem in orasele cele mai mari. Ca este sau nu altcineva acolo pentru noi este mai putin important. Ceea ce conteaza este ca sunt orase mari si ne dau ocazia sa aducem valoare acolo si, de asemenea, important este ca reglementarile sa permita ridesharingul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *