vitrina

Se sparge monopolul publicității stradale în Cluj-Napoca? După 9 ani, Primăria scoate la licitație panourile publicitare

scris de Gabriela Dragotă / 02.10.2018 16:57 / 0 comentarii / 660 vizualizari
Dacă până acum, panourile publicitare din oraș erau mereu închiriate acelorași firme "de casă" ale Primăriei, acum administrația publică locală dă semne că ar vrea să spargă monopolul. Panotaj Expert, Vitrina și Amprenta sunt o parte din cele 7 firme preferate de Primărie pentru închirierea... citeste mai departe

Un hot cu cagula a spart sediul Agentiei Amprenta! Avem video cu hotul. Politistii au un suspect pe care il cauta acum

scris de Ziar de Cluj / 19.04.2018 13:10 / 1 comentariu / 2196 vizualizari
Imagini incredibile surprinse de camerele de supraveghere ale Agentiei Amprenta. Ieri, la orele diminetii, un hot “costumat” cu cagula si manusi a intrat in timpul orelor de program, cu un tupeu incredibil si a furat de la parterul agentiei aparatura, bani si acte de la angajatii agentiei de... citeste mai departe

Mihaela Rus, matroana publicitatii clujene, are un trecut la fel de sulfuros, precum dezvaluirea de azi din Gazeta Sporturilor. A supt bani de peste tot: prieteni si asociati. BONUS: un articol penibil de "piar" din 2000 despre manelista Mihaela Rus

scris de Liviu Alexa / 14.04.2018 23:17 / 0 comentarii / 3025 vizualizari
Daca presa locala e slabita la Cluj, asta se datoreaza si matroanei Mihaela Rus, unul dintre cele mai nocive personaje ale advertisingului local. A distrus ideea de competitie inca din anii 1995, nu a dorit sa lucreze cu presa locala decat atunci cand ii oferea rabaturi substantiale, a lansat... citeste mai departe

Mihaela Rus foloseste Asociatia Femeilor de Afaceri (AFA) pentru a racola clienti la agentia Vitrina. Cand insa clientii ei sunt putin arestati, cum e cazul traficantului Cosmin Muntean si farmacistei Iana Litan, Rus e socata si se da la fund

scris de Liviu Alexa / 27.01.2018 15:43 / 2 comentarii / 6398 vizualizari
Din anii '90, s-a straduit mereu sa "ajute". Sa "ajute" firme sa isi faca imagine, sa "ajute" comunitatea. Mihaela Rus, 56 de ani, se apropie insa de pensie si, dupa o indelungata cariera de trafic de influenta in luat conturi de publicitate, azi abia abia respira financiar. S-au dus vremurile din... citeste mai departe

Spatiile vesnic de inchiriat. Chiriile prea scumpe lasa spatiile comerciale din zona centrala in paragina

scris de Elza Almasi / 08.09.2015 17:34 / 0 comentarii / 859 vizualizari
Sunt cateva spatii comerciale in centrul Clujului care isi cauta chiriasi de ani de zile. Vitrinele sunt prafuite, imaginile cu Clujul vechi, obligatorii de afisat in geamurile spatiilor goale, sunt si ele rupte si emana dezinteres si delasare din partea celor care ar trebui sa se ingrijeasca de... citeste mai departe

Cine controleaza publicitatea stradala din Cluj-Napoca

scris de Ioana Oros / 23.05.2015 14:57 / 2 comentarii / 1800 vizualizari
Reteaua publica de publicitate din Cluj-Napoca este controlata de sapte jucatori economici din domeniu, intre care si cele mai puternice firme de advertising din Cluj-Napoa, Vitrina Felix Media si Amprenta Advertising. Judecand dupa incasarile realizate de primaria clujeana din ultimii cinci ani,... citeste mai departe

Sa colectam selectiv, fara groapa de gunoi

scris de Ioana Oros / 15.09.2014 12:42 / 1 comentariu / 271 vizualizari
De cateva luni, proiectul de amenajare a Gropii ecologice din Feleacu este blocat. Odata cu arestarea lui Uioreanu, s-a pus lacat si pe santierul din Feleacu. Mormanele de gunoi ajung tot la Pata Rat, dar in tot acest timp clujenii invata sa colecteze selectiv, indrumati de o agentie de publicitate... citeste mai departe

Logo-ul proiectului Cluj Capitala Culturala e facut de un angajat Vitrina, sponsor al proiectului

scris de Elza Almasi / 08.09.2014 17:33 / 2 comentarii / 1571 vizualizari
Agentia Vitrina Advertising este partenerul strategic de comunicare al Asociatiei Cluj-Napoca -  Capitala Culturala Europeana 2021 inca de anul trecut. Oficialii proiectului spun ca serviciile agentiei echivaleaza cu 10.000 de euro pe an.Astazi, Camelia Imbuzan, creative director al Vitrina... citeste mai departe

Rampa de gunoi a Clujului, o “poveste de succes” tiparita in 5.000 de brosuri

scris de Ioana Oros / 26.04.2013 10:08 / 0 comentarii / 208 vizualizari
Contractul de publicitate in valoare de aproape 700.000 de lei, fara TVA, castigat de Vitrina Advertising pentru Sistemul de Management Integrat al Deseurilor, prevede cheltuirea banilor pe sute de mii de brosuri, pliante, afise si pixuri. Compania de publicitate va tipari o brosura intitulata “... citeste mai departe

Vitrina Advertising ia 150.000 de euro pentru publicitatea rampei ecologice a Clujului. Care nu exista.

scris de Ioana Oros / 25.04.2013 13:58 / 2 comentarii / 1318 vizualizari
Viitorul Centru de management integrat al deseurilor este, in prezent, o bucata de teren, care se intinde pe o suprafata de peste 70 de hectare. O zona in care s-au facut mai multe sapaturi si cam atat, adica 15% din totalul lucrarilor. Pentru acest proiect european s-au alocat, pana acum, in jur... citeste mai departe