Rautacisme

"Visit Cluj", bataie de joc pentru turistii maghiari

Site-ul de promovare a orasului Cluj-Napoca, visitcluj.ro, realizat din fonduri europene, are mari deficiente de realizare. Varianta in limba maghira este scrisa in dulcele grai romanesc, ignorand potentialul turistic al maghiarilor care s-ar putea informa cu ajutorul acestui portal.

Primcipalul promotor al proiectului „La pas prin orasul comoara” este site-ul www.visitcluj.ro. Portalul are mai multe variante de limba: engleza, franceza, maghiara, germana si romana. Toate bune si frumoase, doar ca varianta in limba maghiara nu a mai fost tradusa. Cei care au realizat site-ul – firma de publicitate Qual Media – au presupus ca toti maghiarii ar trebui sa stie si romaneste, astfel ca pagina de prezentare in limba maghiara a ramas in varianta romaneasca.

Pentru intregul proiect a fost alocata suma de 820.000 de lei. In urma procedurilor de achizitie, valoarea a scazut cu 40%, ajungandu-se la suma de 500.000 de lei.

„La pas prin orasul comoara” a avut drept scop promovarea turistica a municipiului Cluj-Napoca – promovarea centrului istoric, a muzeelor, a gradinii botanice si a parcului etnografic.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *