PubliNews

Un Mai Muncitoresc, noua campanie de shopping bancar a Bancii Transilvania

Banca Transilvania a lansat astazi o noua campanie de shopping bancar, Un Mai Muncitoresc. Conceptul vizual si de comunicare este o reinventare vintage, cu umor a semnificatiei zilei in care este lansat, Ziua Muncii.

Campania aduce clientilor, timp de o luna, avantaje la o parte din produsele si serviciile BT: credite, carduri, depozite, produse de asigurare, Internet Banking si Mobile Banking, operatiuni bancare etc. Oferta este adresata atat persoanelor fizice, cat si companiilor.

Un Mai Muncitoresc se deruleaza in perioada 1 – 31 mai 2015, iar produsele cuprinse in oferta pot fi accesate atat online, pe siteul www.unmaimuncitoresc.ro, cat si in sediile BT.

Oferta consta in discount-uri si alte avantaje la o serie de credite, la cardurile de cumparaturi si de calatorii, depozite, BT24 Internet Banking și Mobile Banking, KidCont, BT Trade, Direct Debit si la asigurari.

De exemplu, in cadrul campaniei, creditele de nevoi personale cu dobanda fixa Practic BT au dobanda redusa, cuprinsa intre 9% si 10%; BT24 Internet Banking si Mobile Banking este gratuit pentru o perioada de 6 luni; emiterea cardului de cumparaturi STAR este gratuita, iar la prima tranzactie cu acesta se primesc 50 de puncte de loialitate, echivalente a 50 de lei. De asemenea, persoanele care aleg asigurarea de viata Aegon vor avea doua luni de gratuitate la prima de asigurare, iar clientii care aleg BT Trade vor beneficia de gratuitate la tranzactionare timp de 3 luni.

“Noua campanie a fost inspirata de succesul evenimentelor de shopping bancar lansate pana acum de Banca Transilvania, si anume Bank Friday si DragoBT. in luna mai, Banca Transilvania – Banca Oamenilor intreprinzatori devine Banca Oamenilor Muncitori, asa incat ii asteptam la banca noastra, fie online, fie in sediile din toata tara pe toti cei care doresc o experienta noua in colaborarea cu banca“, a declarat Sergiu Mircea, Director Marketing & Segmente si Produse Retail, Banca Transilvania.

Banca Transilvania este una dintre cele mai mari trei banci din Romania, in functie de active, cu o cota de piata de 9,8%. Activitatea sa este organizata pe trei linii principale de business: Corporate, IMM si Retail. BT are peste 6.000 de angajati, o retea formata din aproximativ 550 de sedii si 1,91 de milioane de clienti activi. Strategia bancii este sustinuta de actionari internationali, Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD) si IFC – Banca Mondiala.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *