transport public

Mobilitate Cluj-Napoca: În ora de vârf, operează numai 63 troleibuze din totalul de 132 existente. Cel puțin 26 de autobuze diesel euro III încă circulă uzual, retragerea/înlocuirea acestora nefiind o prioritate

scris de Ziar de Cluj / 12.10.2021 14:25 / 0 comentarii / 209 vizualizari
Rețeaua de troleibuze din Municipiul Cluj-Napoca nu s-a extins din 1987, în pofida PMUD care prevedea, încă din 2015, extinderea rețelei și 'troleibuzificarea' traseelor 9, 24, 35, 46B și 50, acestea cumulând în ora de vârf 38 de autobuze diesel, se arată pe pagina Mobilitate Cluj-Napoca. ... citeste mai departe

Primarii din zona metropolitană vor transport cu CTP la prețuri mici, dar nu sunt dispuși să acorde subvenții companiei de transport

scris de Dana Țîrlea / 27.05.2021 13:45 / 0 comentarii / 185 vizualizari
Primarii din comunele aflate în zona metropolitană și care beneficiază de transport operat de Compania de Transport Public Cluj-Napoca sunt nemulțumiți de solicitările venite din partea companiei de a subvenționa parțial transportul în comun. Primarii susțin că nu au posibilitatea să... citeste mai departe

„Asta înseamnă că vom sta mult în trafic!” Boc invocă „o analiză” care explică traficul infernal din oraș: autobuze goale și coadă la mașini

scris de Oleg Ghilas / 13.05.2021 15:35 / 0 comentarii / 212 vizualizari
Se pare că primarul Emil Boc nu a mai călătorit de ceva vreme cu transportul public în comun, motiv pentru care invocă „o analiză” potrivit căreia autobuzele sunt goale, iar ambuteiajul din trafic este cauzat de autoturisme. Așa-numita analiză a fost servită primarului în cadrul unui raport de... citeste mai departe

În orașul autobuzelor autonome încă ești îndemnat să-ți perforezi biletul pentru o călătorie într-un bus aglomerat, fără aer condiționat

scris de Oleg Ghilas / 12.05.2021 12:53 / 0 comentarii / 416 vizualizari
Clujul autobuzelor autonome și ultra electrice: cetățenii continuă să circule în autobuze aglomerate, fără aer condiționat, în care ești invitat să-ți perforezi biletul după urcare, chiar dacă acest sistem învechit de validare a tichetelor de călătorie a fost demult eliminat, potrivit... citeste mai departe

Cu 1,3 milioane de lei, Primăria vrea să transforme imaginea comunistă a stației CTP din Piața Gării într-una „europeană”, dar abia din 2021

scris de Oleg Ghilas / 20.12.2020 11:18 / 0 comentarii / 74 vizualizari
Una dintre cele mai dezolante stații de transport, din zona Gării din Cluj, a intrat, din nou, în atenția administrației locale, la mai bine de un an de la promisiunile privind modernizarea zonei. Cu un pasaj subteran infect prin care își întâmpină turiștii, după cum Ziar de Cluj a arătat, cu... citeste mai departe

Ce se întâmplă cu banii pentru abonamentele studentilor la transport în comun și ce mai rămâne din programul de „mobilitate urbană”?

scris de Oleg Ghilas / 25.05.2020 11:56 / 0 comentarii / 276 vizualizari
La finalul lunii februarie, Primăria aproba bugetul Companiei de Transport Public din Cluj-Napoca, una dintre cele mai importante structuri aflată în subordinea administrației locale, fonduri ce însumau un buget total de 38,5 milioane de euro. O altă măsură care era aprobată la începutul lui martie... citeste mai departe

Localnicii din Borhanci care au solicitat suplimentarea stațiilor de transport, luați la mișto de CTP: „Își bat joc de noi, mergem pe frig cu copiii pe jos la școală”

scris de Oleg Ghilas / 13.01.2020 16:18 / 0 comentarii / 1143 vizualizari
Situația localnicilor din Borhanci este departe de a fi roz: pe lângă faptul că traficul este blocat în permanență la intersecția Borhanciului cu străzile Fagului și Romul Ladea, în această zonă unde mii de clujeni s-au trezit doar cu blocuri-dormitor fără alte utilități, transportul public este un... citeste mai departe

Marea famiglie a Companiei de Transport Public: rude, cumetri și tovarăși

scris de Oleg Ghilas / 07.11.2019 13:53 / 0 comentarii / 4365 vizualizari
Deși Compania de Transport Public Cluj mimează tehnologizarea și updatarea serviciilor oferite clujenilor, imaginea din interior este cu totul alta: o adevărată moșie unde activează numai prieteni, rude și angajați docili ai directorului dintotdeauna, Liviu Neag. Modul în care Neag manageriază... citeste mai departe

Ambiție sau viziune? Banda dedicată de pe Moților nu există, însă Boc promite transport public Florești-Mărăști

scris de Oleg Ghilas / 18.10.2019 16:19 / 0 comentarii / 252 vizualizari
Dacă e ambîț sau viziune, pare-se că nici edilul clujean nu mai știe. Realizarea unei benzi dedicate pentru transportul în comun pe Moților e o promisiune veche, de prin 2017. Doar că ajunsă pe masa specialiștilor, această inițiativă s-a împotmolit. Chiar Emil Boc s-a tot referit la acest subiect,... citeste mai departe

Validatoarele ”smart” din autobuze sunt nefuncționale pe banii și nervii clujenilor. Folosiți cu încredere transportul în comun, cel mai modern din țară!

scris de Dana Țîrlea / 17.10.2019 14:57 / 0 comentarii / 563 vizualizari
Orașul SMART promovat de Emil Boc se dovedește că nu este chiar atât de SMART, cel puțin nu când este vorba de mijloacele de transport în comun. Sistemul de ticketing a dat rateuri încă de la implementare, iar problemele nu au fost rezolvate nici acum. În continuare călătorii se găsesc adesea... citeste mai departe