Uncategorized

“Tiparnita Primariei”, Qual Media, primeste contracte atribuite direct

Dupa principiul “un leu cu un leu fac trei”, unele firme de casa ale Primariei Cluj-Napoca au incheiat contacte de atribuire directa cu administratia locala. Spre exemplu, Qual Media. Agentia de publicitate deruleaza mai multe contracte cu autoritatile locale, fie ca este vorba de organizare de festivaluri sau tiparire de pliante pentru diferite evenimente.

Societatea a semnat, in 2012, un contract de atribuire directa cu Primaria Cluj-Napoca in valoare de aproape 9.000 de lei (cu TVA inclus). In schimbul sumei de bani, Qual Media Group SRL a asigurat “servicii de publicitate pentru proiectul Case sociale integrate pentru comunitate (str. Iuliu Coroianu nr. 5)”. Este vorba de un proiect finantat din fonduri europene, cu o valoare totala de peste 10 milioane de lei si a presupus reconversia functionala a unui imobil, pentru a se obtine 46 de locuinte cu una si doua camere.

Ziardecluj.ro a mai scris despre contractele acestei societati cu Primaria Cluj-Napoca.

Spre exemplu, in 2011 agentia a semnat contractul de 144.743 de lei cu Primaria Cluj-Napoca, pentru promovarea prin campanii de publicitate a mai multor obiective turistice, in cadrul proiectului european „La pas prin orasul comoara”.
Pentru acelasi program, firma a castigat un alt contract, de 275.000 de lei, pentru realizarea de materiale de promovare turistica. La aceasta licitatie, care a avut loc in 11 mai 2011, au fost depuse patru oferte, insa Qual Media a propus cel mai mic pret. Tot pentru Primaria Cluj-Napoca, agentia a organizat Festivalul Medieval în perioada 30 septembrie – 2 octombrie 2011, contra sumei de 34.000 de lei.

Anul trecut, tot Primaria Cluj-Napoca a efectuat catre firma plati in valoare de 53.407 lei, in schimbul promovarii proiectului “La pas prin orasul comoara”.

Foto: www.psihoselect.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *