In vizor

Site-ul Primăriei a crăpat: clujenii s-au bulucit, ca la ghișeu, pentru un loc de parcare

Site-ul oficial al Primăriei Cluj-Napoca, serviciul cereri parcări, s-a aflat într-o bine meritată vacanță de sărbători, astfel încât clujenii nu au putut să-și depună online cererile pentru locurile de parcare. O situație revoltătoare, care i-a nemulțumit pe cetățeni. 

Site-ul primariei pentru depunerea cererilor pentru locul de parcare nu a functionat până în data de 6 ianuarie ora 8.00. 

Dar nici după aceea.

Un caz absurd, de altfel, întrucât un site al unei instituții nu încape într-un program special, de sărbători.  

Iată ce a notat pe seama acestui aspect cât se poate de neplăcut un cititor Ziar de Cluj:

„Site-ul Primariei pentru depunerea cererilor pentru locul de parcare nu functioneaza. Desi initial scria ca se deschide in data de 6 ianuarie ora 8, ( da? un site are program de functionare) in data de 6 Ianuarie ora 8, acest site nu functioneaza”, a semnalat cititorul nostru.

De altfel, aplicația pentru sesizări dezvoltată de specialiștii Primăriei este plină de reclamații în această privință:

„Site-ul pentru cereri loc de parcare n-a putut fi accesat dupa aprox. 1 ora de la inceperea programului afisat iar in 10 min. de cand a putut fi accesat nr. de ordine a ajuns la 2300. Cum poate fi explicata aceasta situatie? Oare este intamplator? Aceasta este corectudinea angajatilor primariei platiti pe bani „grei” in „slujba cetatenilor”. Traim in ROMANIA, totusi”, se arată într-un mesaj aflat „în lucru” pe aplicația My Cluj.

Site-ul cu sesizari a Primariei este plin de probleme în privința locurilor de parcare lipsă, a trotuarelor blocate de autoturisme, precum și de situații în care site-ul oficial al Primăriei Municipiului Cluj-Napoca nu a putut fi accesat pentru depunerea cererii pentru obținerea unui loc de parcare. 

O situația inadmisibilă care demonstrează cu cât profesionalism a fost dezvoltat site-ul, precum și diversele aplicații online ce ar fi trebuit să faciliteze, nu să blocheze, accesul cetățenilor la serviciile oferite de municipalitate.

„As vrea sa va aduc la cunostinta ca site-ul primariei pentru inregistrarea unei cereri in vederea obtinerii unui loc de parcare nu functioneaza corespunzator, la ora 8:35 inca afisa mesajul „Deschidem in 6 ian la ora 8”.

 Plus ca merge extraordinar de greu, facand foarte grea depunerea unei cereri. Am depus o cerere la care nu am primit mail de confirmare, intre timp site-ul a cazut din nou si de abia a treia oara am reusit, dar deja era 8:50 si evident am un numar de inregistrare mare. Am dat refresh, browsere diferite, conexiune buna la internet. Este inacceptabil asa ceva!”, a notat un alt clujean nemulțumit. 

Ziar de Cluj a adresat o solicitare către Primăria Cluj-Napoca în privința modului defectuos în care funcționează site-ul oficial al acestei instituții.

Conform reprezentanților administrației locale, site-ul oficial a fost blocat pentru o scurtă perioadă de timp tocmai din cauza accesului simultan al cetățenilor care încercau să-și înregistreze cererile pentru un loc de parcare. Din această cauză, pentru o scurtă perioadă de timp, apreciază reprezentanții municipalității clujene, site-ul nu a funcționat corespunzător. Conform acestora, în prezent înregistrarea se desfășoară în parametri optimi. 

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *