Afacerea zilei

Safeway International, proprietarii brandului Home Garden, au scăzut anul trecut, deși profitul net a fost de peste 1,1 milioane euro

Compania Safeway International Cluj-Napoca, deținută de Shakhshir Hadeel și Shakhshir Basel, a scăzut, în 2020, atât din punct de vedere al cifrei de afaceri cât și al profitului net.

Anul trecut, Safeway International a rulat o cifră de afaceri de 20,1 milioane euro față de 22,4 milioane euro în 2019 și 19,4 milioane euro în 2018.

Profitul net din 2020 este cel mai scăzut din ultimii cinci ani. Astfel, anul trecut, compania clujeană a declarat un profit net de peste 1,1 milioane euro, față de aproape 1,7 milioane euro în 2019 și peste 1,5 milioane euro în 2018.

Anul trecut, compania avea 108 angajați. În 2019, numărul salariaților a fost de 109, iar în 2018 de 95.

Safeway International face parte din grupul Safeway, alături de alte trei companii – Safeway Pack (producție și ambalare de condimente, făină, fructe pentru retail și HoReCa), Safeway Stores (magazine alimentare) și Safeway Fashion (deținătoarea brandului Bossini în România).

Home Garden, gama Safeway International de produse conservate, a devenit o prioritate pentru proprietarii afacerii odată cu preluarea primului magazin, în 2017, la subsolul Sora Shoping Center din Cluj-Napoca. Familia Shakhshir a reușit să câștige teren în fața unor nume cu greutate pe piața locală, precum Unicarm și Oncos prin deschiderea mai multor magazine Home Garden.

Home Garden este prezent pe piața produselor conservate din anul 2004. În prezent, a devenit unul dintre cele mai importante branduri din FMCG (fast-moving consumer goods) la nivel național. Portofoliul cuprinde 107 produse.

Dezvoltarea Home Garden a fost unul din factorii cheie în creșterea companiei din ultimii zece ani.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *