Vocea ta

Reclamatie la Protectia Consumatorilor impotriva magazinului Zara si a lipsei de profesionalism a angajatilor

Patricia Rusu, sesizeaza Agentia Nationala de Protectie a Consumatorilor cu privire la proasta calitate a unui produs achizitionat de la magazinul Zara din Iulius Mall Cluj-Napoca. In plus reclama si lisa de profesionalism a vanzatoarei si managerului de magazin.

“Catre ANPC Cluj – Napoca,

In data 26.04.2018 (ieri), am achizitionat niste sandale de la magazinul Zara Iulius Mall, sandale care le-am purtat aproximativ 1h, timp in care m-au jenat teribil, dupa cum se vede si in pozele anexate.

La mai putin de 24h, m-am intors in magazinul din Cluj Napoca, unde am solicitat returnarea acestui produs, returnare care mi-a fost refuzata intr-un mod total inadecvat, atat de doamna de la frontdesk cat si de manager-ul magazinului, pe motiv ca talpa este zgariata, (practic ca am umblat cu ei), ignorand total faptul ca am rana deschisa cu sange la picior datorita produsului lor de proasta calitate.

Este inadmisibil un asemenea comportament si lipsa de respect fata de clienti. Astept cu interes ca ANPC sa-mi apere drepturile.

Cu consideratie,

Patricia Rusu”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *