publicitate

Ediția a doua a Festivalului Produs de România!

scris de Ziar de Cluj / 20.06.2019 12:30 / 0 comentarii / 282 vizualizari
Consiliului Județean Cluj și președintele Alin Tișe, vă invită la ediția a doua a evenimentului care face din municipiul Cluj Napoca, timp de trei zile, între 21 și 23 iunie, capitala tradiției și autenticului. Iubitori de  cultură populară, oameni care respectă trecutul și știu prețui... citeste mai departe

Esti student la Cluj? NU RATA oportunitatea de a INCEPE un MASTER in Marea Britanie !

scris de Ziar de Cluj / 19.06.2019 10:16 / 0 comentarii / 200 vizualizari
MASTER IN UK Esti STUDENT an terminal sau ABSOLVENT al uneia dintre facultatile: Business Stiinte Economice si Gestiunea AfacerilorStiinte Politice, Administrative si ale ComunicariiPsihologie si Stiinte ale EducatieiCinematografie si Media Arta si DesignAtunci, NU RATA... citeste mai departe

Războiul lui Tișe cu bugetele pentru publicitate ascunde dorința lui de a controla comunicarea

scris de Ziar de Cluj / 20.02.2018 16:32 / 0 comentarii / 422 vizualizari
În ședința de Consiliu Județean (CJ) Cluj de luni, s-a votat reducerea bugetului pentru reclamă și publicitate cu 271.000 lei pentru Aeroportului Internațional Avram Iancu Cluj-Napoca. Această decizie ascunde de fapt dorința lui Alin Tișe, președintele CJ Cluj de a controla comunicarea cu presa. Nu... citeste mai departe

Ce „sport” mai practică șefii firmelor de taxi din Cluj-Napoca. Șoferii sunt obligați să își transforme mașina în panou publicitar, dar când vine vorba de plată nu se aleg cu nimic

scris de Gabriela Roman / 21.07.2017 18:13 / 2 comentarii / 954 vizualizari
Patronatele locale din firmele de taximetrie își dau mâna cu bucurie când e vorba de înțelegeri de piață care le aduc bani în plus. Șoferii de taxi reclamă faptul că sunt obligați, prin contract, să își transforme mașina în panou publicitar, iar banii care vin în urma contractelor de publicitate... citeste mai departe

De ce nu folosesc parlamentarii clujeni sumele pe care le au la dispoziție pentru comunicarea activității? Unii nu știu de ele, alții nu au ce comunica

scris de Florin Moldovan / 26.05.2017 20:16 / 0 comentarii / 134 vizualizari
Parlamentarii români au la dispoziție lunar o anumită sumă pe care o pot utiliza pentru a-și promova în mass-media activitatea din forul legislativ, în baza unor contracte de publicitate cu trusturile de presă. Ar fi de datoria lor să folosească aceste sume pentru a le comunica alegătorilor... citeste mai departe

Laszlo Bencze, un conferențiar universitar dedicat voluntariatului și activismului civic: „Eu nu sunt de acord cu marile revoluții, dar puterii trebuie să îi fie frică de vocea societății civile!”

scris de Florin Moldovan / 06.05.2016 18:31 / 0 comentarii / 956 vizualizari
Laszlo Bencze este un conferențiar universitar de profesie voluntar și activist civic. Talentat artist plastic, directorul unei agenții de publicitate, cadru didactic la Universitatea de Artă și Design din Cluj-Napoca (la Departamentul de Grafică), Laszlo Bencze e un profesionist adevărat care a... citeste mai departe

Prof.univ.dr. Delia Cristina Balaban: „Schimbarea trebuie să pornească din fiecare - avem o țară cu resurse extraordinare și cea mai importantă resursă suntem noi!”

scris de Florin Moldovan / 26.02.2016 17:59 / 0 comentarii / 1131 vizualizari
Delia Cristina Balaban e prof. univ. dr. în cadrul FSPAC, unde coordonează programele de licență și de masterat în Publicitate. De asemenea, este conducător de doctorat în domeniul „Științele Comunicării” și a făcut parte din echipa tânără de la Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale... citeste mai departe

Călin Biriș, Digital Director Loopaa MarCom: „Mediul de afaceri de abia acum începe să perceapă adevărata valoare a comunicării online”

scris de Florin Moldovan / 05.10.2015 10:57 / 0 comentarii / 684 vizualizari
Călin Biriș e Digital Director Loopaa MarCom și președinte al  International Advertising Association Young Professionals Cluj, un profesionist al marketingului online - domeniu de viitor ce a început să se dezvolte cu adevărat în România de abia în prezent. Tânărul de 29 de ani a fost... citeste mai departe

Reclame atarnate de geamurile clujenilor. Cat primesc asociatiile de locatari din expunerea mesh-urilor?

scris de / 29.09.2015 14:44 / 1 comentariu / 1799 vizualizari
Adesea, reclamele outdoor atrag atentia prin dimensiunile lor, prin design sau locul in care sunt amplasate. Inclusiv blocurile au devenit, in timp, spatii publicitare. Mesh-urile si bannerele sunt reclamele care atarna zi de zi pe unele cladiri. Desi cei care accepta o astfel de reclama in... citeste mai departe

O singura oferta pentru serviciile de publicitate licitate de Primarie

scris de Elza Almasi / 08.01.2015 17:56 / 2 comentarii / 348 vizualizari
S-a depus o singura oferta pentru serviciile de publicitate scoase la mezat de Primaria Cluj-Napoca pentru urmatorii doi ani. La fel ca data trecuta suma oferita este de 300.000 de lei. In urma procedurii de achizitie se va incheia un acord-cadru valabil 2 ani.Unicul ofertant a fost societatea... citeste mai departe