Din oras

Platinia, 25 de milioane de euro investitie, dar nu are bani de un departament decent de marketing. In 2017, "departamentul" trimite spamuri. Mai mult, cu fotografii inserate in fisier Word, cum nici secretara de la Clujana nu mai trimite

Sile Puscas e un baiat chiar misto. Atata ca uraste presa. Care l-a criticat mereu. Sigur, el fiind usa de biserica.

In Cluj-Napoca, cu toate mistourile noastre, Vasile Puscas, a fost printre putinii dezvoltatori imobiliari care au bagat bani seriosi in design. In arhitectura adevarata. De aceea, proiectele finantate si dezvoltate de el arata impecabil. Odata cu el, au invatat si unii taranusi din bransa sa aiba incredere in creativitatea arhitectilor clujeni, care chiar sunt talentati.

In schimb si el, si multi alti mari lideri din constructii si dezvoltare, au ramas tot niste primitivi la capitolul comunicare si imagine publica. Unii au „georgiane”, cum ne place noua sa spunem, un soi de „directoare” de marketing, care au invatat mecanismele de marketing la seral si care au auzit doar de „gugal eduortz” si de principiul „o sa sa vanda gin gura in gura”.

Altii, precum domnul Puscas, considera ca Vanzarile si Marketingul sunt tot o apa si un pamant, asa ca isi pun angajatele sa spameze presa locala. Il stiam pe Vasile Puscas un baiat fin. Nu ne-am fi asteptat oricum sa contacteze presa locala si sa plateasca, asa cum se face, ca sa ii apara anuntul ca a terminat Platinia, ca e cel mai cel mix de nu stiu ce, si ca e 800 la suta vandut si paravandut.

Nu ne-am fi asteptat, fiindca ii stim mentalitatea: „am vandut totul si fara presa locala”. Si are dreptate omul, de ce sa mai dea cateva sute de euro pe luna pe radio sau presa sau teve, daca el e atat de tare, mai tare ca oricine?!

De aia, asa cum dumnealui ne da cu flit noua, ignorandu-ne, si noi o sa ii dam flit luandu-l in tarbaca: domnule Puscas, azi, spamul de la Platinia a continut o premiera. Noi credeam ca trimisul de poze in fisiere Word e eradicat, precum variola, dar ne-am inselat. Vanzatorita-marketerita dumneavoastra ne-a surprins. Ultimul mail de asemenea gen ne-a fost trimis in 2003 de catre secretara de la Clujana, nu stiam ca mai persista acest obicei ce tradeaza lipsa de profesionalism in comunicare.

De aceea, va rugam: ignorati pe mai departe presa locala, dar investiti niste banuti intr-un departament REAL de comunicare. Cine stie, intr-o zi, va va fi de folos.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *