pagina

Directia ce inghite cei mai multi bani din bugetul judetului are, in sfarsit, pagina web. Pe care nu exista informatii

scris de Adina Fartusnic / 03.12.2015 14:52 / 0 comentarii / 498 vizualizari
Directiile de Asistenta Sociala si Protectia Copilului din Brasov, Timis, Constanta, Iasi, Alba, Botosani, Sibiu, Vaslui, Satu Mare, Gorj, Hunedoara, Bihor, iar exemplele pot continua cu zecile, isi fac publice informatiile referitoare la angajati, buget, declaratii de avere si concursuri de ani... citeste mai departe

Clujul perfect de Facebook al lui Boc, o iluzie. Realitatea e un cosmar

scris de Adina Fartusnic / 03.09.2015 14:24 / 2 comentarii / 1270 vizualizari
Clujul e curat. Clujul e modern. In Cluj se investeste. Clujul e verde, e multicultural, e intelegator si deschis. Clujul e in continua dezvoltare. Clujul nu e un mare santier, strazile lui nu sunt rase pana la manta, din contra, lucrarile sunt in termen, iar clujenii nu isi nenorocesc masinile si... citeste mai departe

Mandru ca sunt clujean, pagina cu adevaruri amuzante ale orasului de pe Somes

scris de Adina Fartusnic / 17.06.2015 16:45 / 1 comentariu / 2737 vizualizari
Daca ai vazut porci mistreti pe strada, daca atunci cand spui Tabita nu te gandesti la o persoana, ci la un magazin, daca te intalnesti cu prietenii “la coada calului”... esti din Cluj. Cea mai noua pagina in care se regasesc toti clujenii, “Mandru ca sunt clujean”, a strans peste 6.000 de... citeste mai departe

Fenomenul I Love Cluj ia amploare: se pregatesc colectii noi de suveniruri si un film de prezentare a Clujului

scris de Florentina Tatar / 17.09.2014 17:55 / 7 comentarii / 1363 vizualizari
Clujul este iubit cu foc de oameni din toata lumea. Cea mai buna dovada e pagina de Facebook I Love Cluj: are 146.412 de aprecieri, realizate organic, fara investitii in publicitate si fiecare postare atrage ca un magnet sute, chiar mii de Like-uri, comentarii si distribuiri. Andrei Mutu,... citeste mai departe

Logo-ul proiectului Cluj Capitala Culturala e facut de un angajat Vitrina, sponsor al proiectului

scris de Elza Almasi / 08.09.2014 17:33 / 2 comentarii / 1563 vizualizari
Agentia Vitrina Advertising este partenerul strategic de comunicare al Asociatiei Cluj-Napoca -  Capitala Culturala Europeana 2021 inca de anul trecut. Oficialii proiectului spun ca serviciile agentiei echivaleaza cu 10.000 de euro pe an.Astazi, Camelia Imbuzan, creative director al Vitrina... citeste mai departe