Într-o perioadă în care toată România e șocată și scârbită în urma crimelor de la Caracal, o firmă din Cluj-Napoca s-a gândit să facă glume macabre pe seama tragicului eveniment.
Astfel, Piese Auto Scan a trimis clienților un mesaj promoțional într-un newsletter, prin care transmiteau că prețurile lor au fost omorâte de către „monstrul din Caracal”, astfel că s-a dat drumul la reduceri.
Internauții nu au gustat gluma și au împânzit pagina de FB a firmei cu zeci de comentarii dure.
„Și premiul pentru cea mai imbecilă reclamă, merge la …..”, „Frumos marketing, ce bine v-ar sta cu ala in celula”, „Daca vreti sa dovediti ca nu a fost o tentativa de marketing, inchideti magazinul pentru o saptamana..”, „A nu se mai cumpăra nimic de la ei. 🙂 Nici cu prețurile ale omorâte. Lipsă etică. Lipsă suflet. Lipsă moralitate. Lipsă empatie.”, sunt doar câteva dintre comentarii.
În replică, firma clujeană a publicat un mesaj prin care își cere scuze: „Autoscan Ne cerem scuze pentru emailul anterior. Nu reprezinta pozitia noastra fata de acest subiect, a fost o greseala pe care ne-o asumam. Va multumim pentru intelegere!”.