Rautacisme

Magistrala I de METROU avansează vertiginos: clujenii renunță la parcuri pentru o călătorie ireală FOTO

Locuitorii cartierului Mănăștur sunt fericiții contemporani și observatori nemijlociți a modului în care Primăria Boc a demarat lucrările de foraje geotehnice pentru Magistrala I de Metrou. Chiar dacă Parcul Primăverii este afectat direct de execuția acestor lucrări, clujenii din cel mai mare cartier sunt convinși că angajamentul asumat de administrația PNL-istă locală va aduce cu sine o majorare considerabilă pentru piața imobiliară din zonă. Localnicii celorlalte cartiere așteaptă cu nerăbdare continuarea lucrărilor de forare: chiar dacă parcurile sunt distruse, iar lucrurile sunt făcute ardelenește, adică de mântuială, e drept, una liberală, chiar dacă realizarea propriu-zisă a metroului e la ani distanță de realitate, „execuția lucrărilor de foraje geotehnice” le va permite să pună încă o dată Clujul pe harta lumii prin realizarea de blocuri-dormitor, ansambluri rezidențiale și alte asemenea minunății urbanistice de care orașul este sufocat deja. 

În fapt, mai toți știu că metroul nu reprezintă decât o poveste frumos îmbrăcată electoral și publicitar. Altfel, lucrările anunțate de municipalitate au în vedere abia „elaborarea studiilor de fezabilitate”. 

Până atunci, spațiul verde este vandalizat, alte proiecte sunt puse pe hold fiind condiționate de centura metropolitană, de realizarea magistralei de metrou ori a trenului metropolitan. 

Și, până una alta, „metroul” este pe jumătate gata (potrivit măsurilor ardelenești executate de specialiștii Primăriei din birouri).

Vă prezentăm cum evoluează lucrările pentru Magistrala I a Metroului din Cluj-Napoca:

Atmosfera de sărbătoare este ascunsă chiar de panoul care ne prezintă metroul deja funcțional. 

Fiind dublată de șantierul lăsat de izbeliște. 

zona Parcul Primăverii

La finalul lunii octombrie 2020, Primăria Boc anunța „demararea lucrărilor tehnice pentru realizarea forajelor geotehnice în cadrul proiectului „Tren Metropolitan Gilău – Floreşti – Cluj-Napoca – Baciu – Apahida – Jucu – Bonţida”- etapa I a sistemului de transport metropolitan rapid Cluj: Magistrala I de Metrou şi Tren Metropolitan, inclusiv legătura dintre acestea și a studiilor conexe viitoarelor obiective de investiții”.

CITEȘTE ȘIPrimăria anunță începerea forajelor geotehnice pentru metrou. Nu mai anunță nimic legat de podul Porțelanului

 sursa captură: primăriaclujnapoca.ro 

„Conform procedurilor specifice, echipele tehnice se vor deplasa în zonele studiate pentru a efectua lucrările necesare acestei faze”, anunțau autoritățile PNL-iste clujene.

Traseul se poate consulta pe harta atașată.

Cu acest prilej solemn, cetățenilor le era solicitată permisiunea pentru accesul echipelor de lucru cu tot cu utilajele aferente. 

„Activitățile menționate mai sus vor fi realizate în perioada octombrie-decembrie 2020”, adăugau specialiștii primăriei. 

După cum puteți urmări în imaginile alăturate, în urma intervenției electorale a echipelor anunțate de administrația locală în apropierea alegerilor parlamentare, Magistrala I de Metrou este aproape gata. 

Primăria Cluj-Napoca și-a respectat angajamentele asumate ferm: lucrările de forare au încetat în decembrie, potrivit anunțului. 

Iar drept dovadă, un bloc de beton a fost lăsat drept piatră de amintire.

Aici, adică undeva în zona Parcului Primăverii din Mănăștur, în anul electoral 2020, Primăria Boc a demarat lucrările de forare pentru Magistrala I de METROU.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *