In vizor

Licitaţie cu dedicaţie la Consiliul Judeţean Cluj. Tişe vrea promovare turistică, pe bani de nimic

Consiliul Judeţean Cuj şi-a anunţat intenţia de realiza un videoclip de prezentare şi a unui spot video publicitar. În acest sens, potrivit anunţului publicat pe site-ul instituţiei, pentru realizarea filmului, a cărui durată va fi de maxim 5 minute, cei interesaţi au la dispoziţie un termen de 30 de zile pentru a filma cele 20 de  obiective care urmează a fi promovate atât în mediul on line cât şi la eventualele târguri de turism unde instituţia judeţeană va participa. 

Adminsitraţia judeţeană are în vizor promovarea a 20 de obiective reprezentative pentru  turismul clujean. În acest sens, bugetul alocat de CJ Cluj, raportat la pretenţii, este unul de a dreptul derizoriu: 3.700 de lei pentru filmare full HD, trei variante de scenariu, montaj şi voice-over în limba română şi engleză.

“Videoclipul de prezentare şi spotul video vor avea ca rol prezentarea obiectivelor turistice ale judeţului Cluj într-un mod dinamic, modern şi atractiv în scopul punerii în valoare a patrimoniului istoric arhitectural cultural şi etnografic din judeţul Cluj. Prestatorul va elabora oferta în baza căreia va asigura realizarea videclipului de factură turistică, astfel încât să includă în preţul total al execuţiei seerviciului următoarele: Deplasarea în teren, elaborarea conceptului de desing şi a textului pentru voice-over în limba română şi în limba egleză (traducere acestuia în limba engleză fiind asigurată de către prestator), montarea materialului filmat pe baza decupajului propus, inscripţionarea pe suport digital”, sunt activităţile minime cerute perstatorului prin caietul de sarcini. 

Printre obiectivele pe care trebuie să le filmeze şi să le monteze în 30 de zile prestatorul care va fi declarat  câştigătorul licitaţiei se enumeră: Muzeul Octavian Goga-Ciucea, Castelul Banffy-Bonţida, Salina Turda, Mănăstirea Nicula, Cheile Turenilor şi Chele Turzii, Staţiunea Muntele Băişorii, Cascada Vălul Miresei-Răchiţele, mormântul lui Mihai Viteazu, Cetatea Bologa, Cetatea Liteni, Lacul Ştiucii, Lacul Drăgan, Lacul Beliş, Biserica Sfânta Maria din Turda, Biserica Reformat Calvină din Mănăstireni, Catedrala armeano-Catolică din Gherla. 

Cum există deja un film de promovare turistică, realizat încă din 2010, în cadrul proiectului “Cluj Peisaj Cultural”, ne determină să credem că anunţul de intenţie făcut de CJ Cluj şi preţul dispus să îl plătească pentru promovare este doar praf in ochi şi, de ce nu, cu dedicaţie. 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *