Din oras

I Love Cluj atinge un nou nivel: I Love Kolozsvar

Clujul are multi oaspeti de origine maghiara care nu ar trebui neglijati. Sa le vorbim pe limba lor arata prietenie si apartenenta. Acesta este crezul lui Andrei Mutu, managerul proiectului I Love Cluj, care a dezvaluit pentru Ziar de Cluj ca este pe cale sa marcheze o noua etapa: lansarea I Love Kolozsvar. Noul proiect va avea o pagina online, dar va insemna si diverse obiecte si suveniruri personalizate cu acest mesaj la Zilele Culturii Maghiare. Cu acelasi prilej, oamenii din spatele I Love Cluj si Transylvania Beyond au anuntat astazi proiectul United, reunind steagul Romaniei si a Ungariei pe obiecte promotionale.

Fondatorul celei mai populare pagini despre Cluj de pe Facebook a vorbit despre urmatorul pas pe care il face popularul brand clujean, si anume lansarea paginii I Love Kolozsvar. 

“Va fi I Love Cluj pentru comunitatea maghiara. Ideea e ca orasul are cei mai mult vizitatori de origine maghiara si cred ca nu ar trebui neglijati. Sa le vorbim pe limba lor arata prietenie si apartenenta”, si-a rezumat Andrei Mutu convingerea. 

„O sa facem si pagina si produse pe care oamenii sa le poarte. Vor fi tricouri si termosuri, le vom pune la targ”, a mai spus el. 

Tot astazi a fost lansat proiectul United, a carui idee s-a nascut cu ceva vreme inainte de editia din acest an a Zilelor Culturale Maghiare

“Se anunta evenimentul si ne-am dat seama cat de mult a crescut. Ne-am gandit ca ar fi misto sa venim cu un mesaj care sa sustina multiculturalitatea noastra de romani si maghiari. E unul dintre lucrurile care fac Clujul special, toata lumea povesteste despre asta, dar nu s-au facut prea mult actiuni, cel putin la nivel mediatic. Am zis atunci sa venim o data cu un mesaj puternic ca parte a unui concept de promovarea a regiunii si o data cu un produs concret, sa aducem si ceva palpabil pentru cei care vor sa poarte”, a dezvaluit pentru Ziar de Cluj Andrei Mutu, managerul proiectului I Love Cluj.

Partenerul sau din proiectul Transylvania Beyond, Adrian Docea, a fost cel care s-a ocupat de tricou. 

“Am primit reactii pozitive si dorim sa extindem acest United la mai multe produse si mesaje. Scopul nostru este sa inchegam si mai bine cele doua comunitati”, a explicat Andrei. 

Deocamdata, United inseamna un tricou si un termos, produse inscriptionate cu steagurile Romaniei si ale Ungariei. 

Proiectul “Transylvania Beyond” a fost creat pentru a le prezenta adevarata Transilvanie turistilor straini. E primul brand turistic regional din Romania facut profesionist. 

“Speram ca incepand de azi vom vedea tot mai multi ardeleni romani si maghiari purtand cu mandrie acest simbol. Vom sti atunci ca Transilvania priveste spre viitor”. Un viitor al nostru comun – fara dezbinare, cu unitate pentru a fi competitivi si a conta ca entitate in competitia permanenta de pe piata globala”, au aratat realizatorii acestuia. 

Ursul a fost ales ca  “simbol al bogatiei noastre celei mai de pret, natura Transilvaniei, cu muntii, padurile si o fauna unica în Europa”, alaturi de rosu, albastru, negru si galben, culorile pe care le gasim pe stema veche de secole a regiunii noastre.

Pentru a fi mai aproape de publicul clujean, realizatorii au deschis si un brand shop in centrul orasului, la parterul magazinului Central, oferindu-le clujenilor si turistilor o gama variata de cadouri si suveniruri marca I Love Cluj si Transylvania Beyond.  

“Avem o colaborare foarte buna cu magazinele care ne vand produsele, insa mereu mi-am dorit un loc de unde sa poti cumpara doar suveniruri si cadouri deoarece cred ca orasul are nevoie de un astfel de magazin specializat pe acest segment, unde poti gasi toata colectia de produse. L-am intalnit pe Adrian Docea care de 10 ani îsi dorea sa lanseze un brand pentru Transilvania si ne-am hotarat sa facem ceva în acest sens si sa lansam un brand pentru aceasta regiune si un magazin concept care sa includa produse cu Transylvania Beyond si I Love Cluj. Am facut sacrificii pentru a lansa acest produs si scopul nostru nu este de exploata financiar aceasta zona, ne dorim sa lansam colectii de produse noi si sa facem ceva frumos pentru turisti si locuitori”, a precizat Mutu, intr-un comunicat de presa.

Colectia de produse I Love Cluj include cani pe diferite teme, termosuri, tricouri si obiecte pentru birou, acasa sau de vacanta. Colectia de tricouri Transylvania Beyond include modele ca: ursul carpatin, miorita, mesaje cu talc, steagul Transilvaniei si multe altele. Pe langa tricouri, puteti gasi: termosuri, cani din portelan, sacose, genti, ochelari de soare.

“Transilvania nu avea brand turistic. Si cum au trecut vreo 1000 de ani de cand exista Transilvania si nimeni nu dadea semne ca face unul, l-am facut noi. Îi zice „The Land Beyond The Forest”, are ursi colorati, oi nedumirite, cioban ungurean, steaguri, vampiri fara dinti si alte lucruri ardelenesti minus slanina cu ceapa (deocamdata). Proiectul face parte dintr-o platforma numita Wondermarks, lansata in acest an impreuna cu Elena Hurjui, celalalt co-fondator al platformei. Ne-am dorit ca expertiza noastra pe branding, marketing si advertising sa aiba un impact social si sa ajute tineri antreprenori, si asa a aparut Wondermarks. Activam pe doua fronturi: ajutam startupuri clujene existente si lansam startupuri noi chiar de aici din Cluj. “The Land Beyond The Forest” este de altfel primul startup lansat pe platforma Wondermarks”, a precizat si Adrian Docea, in acelasi context.

Vederile sunt realizate de Matei Plesa.

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *