Rautacisme

DELOITTE Romania, firma din Big 4, se apropie de FALIMENT. E infricosator ca, la sutele de milioane de lei cifra de afaceri, are angajati cretini precum Oana Anghel care spameaza presa pentru a cere free-media! Insa cand e de facturat multinationalele…

Tarania din multinationalele aciuate in Romania a ajuns la cote maxime. Tot felul de romancute fara realizari ajung in posturi de frecat menta. Asa e fata asta de care va vom vorbi azi, Oana Anghel, care si-a desavarsit doctoratul in frecat menta ca sinecurista de PR la TVR, trecand apoi doi ani si jumatate la Vodafone, care i-au dat un sut in cur de buna ce era. Si-a gasit izbavirea profesionala la Deloitte, firma de consultanta fiscala care, oricum, are branding destul incat sa nu moara de foame. Sa fii PR si marketing manager la Deloitte e slujba perfecta, nu trebuie sa faci mai nimic, ca brandul e oricum cunoscut. Insa Anghel are mentalitatea aia teverista care ii da ghes sa le arate sefilor ca munceste si ea ceva.

Asa ca, azi dimineata, dupa ce a tras un part corporatist discret inainte de a pasi in cladirea Deloitte, s-a asezat frumos la laptop si a zis: „Ce misiune dificila de PR am azi de indeplinit? Aaaa, sa scriu un comunicat de cacat, despre faptul ca Deloitte isi consolideaza birourile in tara,” „stire” de un impact nimicitor si global, adica ne doare in cur si pe noi, si pe restul presei. Insa Oana crede in misiunea ei de piarizda care ia 3000 de euro pe luna pentru a face de cacat meseria de PR-ist, asa ca, dupa ce a scris un comunicat de cacat, a atasat o poza de cacat, pixelata, a unui dude pe nume Zgabercea, care va fi „fasiliteitor” in zona, „fasilitand” tot felul de chestii despre care, again, ne doare in cur. Cel mai frumos e ca Anghel i-a pus ca attach lui Zgabercea asta si o poza de cacat, pixelata, in care e imbracat de cacat cu o cravata de cacat care ii sta sui, cu un sacou de cacat si mototolit, nedemn de salariocul pe care Zgabercea il incaseaza.

Iata si o poza cu Zgabercea pe care am facut-o sa arate mai uman pentru clientii Deloitte, ca sa il recunoasca mai bine:

 

Mentalitatea piarizdei Anghel se inscrie in linia generala a proastelor care ocupa ilogic posturi de pr manager in multinationale si care cred ca presa e ceva prostituata pe care o babardesti gratis, spamand-o cu comunicate irelevante. Fa, Oana, nu suntem curve, futu-ti gidipiarul ma-tii care te-a invatat ca PR inseamna spam si sa ceri mocangeli de aparitii in presa. Va trebuie anunturi pentru realizarile voastre neinteresante? Cereti oferte pentru publireportaje, nu mai prezumati ca suntem ceva cretini care picam pe spate ca vine Zgabercea „in regiune” ca sa va mai faca niste milioane.

 Nu va e, ba, javrelor, rusine, la cati bani faceti, sa cereti gratuitati in presa sub pretextul informarii, pretext fals pe care sa vi-l bagati in cur?

Ia, uitati, salba de firme Deloitte ce cifre de afaceri au… Si, daca tot sunt eu autorul celui mai citit articol economic din 2018, adica ASTA, poate ca nu ar fi rau sa observati ca ditamai firma din Big 4, Deloitte, are cifre de afaceri gigantice in fiecare an si raporteaza UN CACAT ca si profit. Io inteleg ca-s experti in eludarea taxelor, dar poate ca ar fi bine ca ANAF sa le verifice putin ograda, fiindca miroase a evaziune din aia fina acolo.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *