Rautacisme

Cosmetic Plant relanseaza gama de emailuri cu care spameaza presa locala in speranta ca va primi ceva moka spre difuzare

Dragi clujeni, va anuntam cu bucurie ca societatea clujeana Cosmetic Plant a revenit in aceasta dimineata, la debutul primaverii, cu noua gama de emailuri de spam cu care a obisnuit de mai multi ani presa locala. Ca si cum relansarea unor sampoane de par ar constitui o mare stire, Cosmetic Plant pur si simplu nu vrea sa inteleaga ca cerseala asta penibila de free media (articole pe care le cere gratuit) este un obicei ce provine din Cretacic. In loc sa plateasca cu 1500 de euro pe luna firma de cersit si spamat Total PR, doamna Laszlo ar face mai bine sa aloce 1000 de euro presei locale, adica titlurilor pe care le crede de cuviinta, decat sa umble cu cersitul. 

Nu de alta, dar mocaciunile sunt apanajul tarabelor din piata Marasti, nu unei firme care se pretinde printesa cosmeticelor. 

Asta a fost mereu problema la Cluj, ca multe dintre firme au departamente de marketing conduse de secretare sau de nepoate, ca multi CEO sunt mai zgarciti decat un pensionar care zambreste la un salam scump.

Doamna Susana, Total PR e o firma de trei lei. 99 la suta din spamurile lor sunt sterse imediat de cei ce le primesc. Faptul ca apareti cu 4 randuri la finalul unei reviste de femei cu tiraj de 5000 de exemplare nu e PR. E lipsa de profesionalism. Va furati singura caciula. Sau, ma rog, capacul de la tub, in cazul industriei dumneavoastra.

Poate ca de aia are Farmec 170 de milioane de lei cifra de afaceri si profit de 10 ori mai mare. Fiindca plateste pentru publicitate, fiindca investeste in actiuni de PR adevarat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *