Eveniment

COD GALBEN de ceață densă în Cluj-Napoca și alte 69 de localități din județ. Victimă sigură: O cursă Wizzair

Meteorologii au emis încă de ieri seară, un cod galben de ceață densă și vizibilitate scăzută pentru 70 de localități din județul Cluj, inclusiv Cluj-Napoca. Ceața pe Cluj-Napoca este o problemă majoră pentru Aeroportul Internațional Cluj-Napoca. Din cauza ceții, o cursa Wizz Air de la Dortmund spre Cluj-Napoca de duminică seara a aterizat la Budapesta din cauza ceții de pe aeroporul clujean, pasagerii fiind aduși acasă cu autocarele puse la dispoziție de companie.

O cititoare a Cluj24 a relatat peripețiile cauzate de ceață.

”Dumincă seara la 20:30 am avut zbor din Dortmund spre Cluj-Napoca. La 23,15 trebuia sa aterizăm. Era plin avionul de romani de prin toată tara cu copii mici care erau plecați la munca și se întorceau acasa, majoritatea sa rezolve diverse treburi.

Când să aterizăm ne-au zis ca nu se poate din cauza ceții.

Am zburat jumătate de ora deasupra clujul in speranța că vom putea ateriza, dar pana la urma ne-a zis căpitanul ca o sa aterizăm in Budapesta.

Ne-au dus in Budapesta pe toți și de acolo ne-au zis ca o sa ajungem la Cluj cu autocare.

Am stat vreo ora și jumătate și în aeroport sa așteptam după autocare. A fost cam nasol pentru ca era absolut tot închis, nu aveai de unde sa îți iei apa sau mâncare și la un moment dat ne-a adus cineva apa gratis”.

După ce au călătorit toată noaptea, pasagerii ar trebui să ajungă la Cluj-Napoca luni dimineață după ora 9.

Tot din cauza ceții, cursa de Alicante, care trebuia să aterizeze luni dimineață la ora 1,25 pe Aeroportul Cluj a fost redirecționată la Sibiu.

Codul galben se va menține în zona joasă a județului Cluj, respectiv zona localităților:

• Cluj-Napoca, Turda, Câmpia Turzii, Gherla, Huedin, Aghireșu, Baciu, Apahida, Gilău, Florești, Viișoara, Mihai Viteazu, Tritenii de Jos, Iara, Săvădisla, Cășeiu, Frata, Cojocna, Ceanu Mare, Bonțida, Iclod, Luna, Feleacu, Jucu, Moldovenești, Mica, Căpușu Mare, Mociu, Mintiu Gherlii, Dej, Unguraș, Sic, Chinteni, Chiuiești, Cuzdrioara, Gârbău, Călărași, Cămărașu, Căianu, Sânpaul, Fizeșu Gherlii, Băișoara, Câțcău, Cătina, Țaga, Vad, Mănăstireni, Suatu, Petreștii de Jos, Borșa, Sânmărtin, Sâncraiu, Bobâlna, Panticeu, Cornești, Așchileu, Dăbâca, Geaca, Vultureni, Recea-Cristur, Izvoru Crișului, Săndulești, Ciurila, Tureni, Aluniș, Pălatca, Aiton, Buza, Jichișu de Jos, Ploscoș;

Se vor semnala: local ceață care determină scăderea vizibilității sub 200 m, izolat sub 50 m.