PubliNews

CLUJHUB – SPAȚIUL DE COWORKING DIN CENTRUL CLUJULUI, LA DOAR 140 EURO/LUNĂ, ACCES 24/7

ClujHUB este cel mai mare spațiu de coworking din oraș, biroul pe care îl poți închiria în centru, cu acces 24 de ore zilnic, 7 zile din 7, plătind un abonament de doar 140 de euro/lună. Free-lancer sau antreprenor, la ClujHUB poți să-ți declari sediul social al firmei, plătind o singură factură pentru toate serviciile, fără chirii lunare costisitoare. Poți alege un birou privat doar pentru tine, săli de conferințe pentru ședințele cu angajații sau întâlnirile cu partenerii tăi de afaceri.

Reporter: Suntem la etajul trei al magazinului Central, la ClujHUB, cel mai mare spațiu de coworking din orașul nostru. Alături de noi este Tudor Pasc, managerul ClujHUB. Spune-ne ce înseamnă ClujHUB, ce înseamnă un spațiu de coworking?

Tudor Pasc, manager ClujHUB: ClujHUB înseamnă acces oferit antreprenorilor, liberilor profesioniști, free-lancerilor și oamenilor care își pot desfășura activitatea de la un laptop, acces dat la infrastructura de lucru, în schimbul unui abonament lunar.

Reporter: Care sunt motivele pentru care oamenii aleg să lucreze de aici, de la ClujHUB?

Tudor Pasc, manager ClujHUB: Majoritatea clienților noștri aleg să vină spre noi în momentul în care realizează că nu pot să-și desfășoare activitatea de acasă într-un mod productiv și eficient, pentru că, lucrând de acasă, viața ta  profesionala interferează foarte mult cu viața personală.Pentru a fi productivă munca, e nevoie de o separare a celor două vieți, deoarece acasă fiind, au parte de foarte multe distrageri de la a-și desfășura activitatea.

Reporter: Cu atât mai mult în perioada asta de izolare, în care atât soții, cât și soțiile s-au văzut nevoiți să lucreze amândoi de acasă, într-un apartament poate de două camere, împreună cu copiii – și atunci, unul dintre cei doi soți alege să lucreze de la voi, de la ClujHUB.

Tudor Pasc, manager ClujHUB: Da, cu atât mai mult cei care au copii, cu aceștia este o provocare și mai mare. Și de asemenea, observăm angajați ai companiilor care nu au încă deschise birourile, aleg să vină înspre noi tocmai din acest motiv, pentru că au nevoie de un mediu separat de muncă.

Reporter: Există oare o oră de vârf, la care toate birourile sunt ocupate, la care trebuie să faceți poate programări?

Tudor Pasc, manager ClujHUB: În mod normal, orele de vârf sunt în jurul amiezii, deoarece viața unui free-lancer nu are un program impus, nu le impune nimeni să vină de dimineață, să lucreze de la 9 la 17, așadar ei au un program de lucru flexibil. Un alt aspect important este și socializarea, pentru că ei lucrează singuri, dar au colegi, cu care să interacționeze în timpul pauzelor.

Reporter: Așadar vă adresați tuturor celor care au nevoie de un spațiu de lucru, de un birou pe care nu îl dețin, dar în același timp nnu își doresc sau nu-și permit poate să plătească o chirie lunară pentru acesta, deoarece activitatea desfășurată nu justifică această chirie.

Tudor Pasc, manager ClujHUB: Da, astea sunt principalele rațiuni pentru care clienții nostri vin spre noi: optimizarea costurilor și flexibilitatea serviciilor, inclusiv faptul că în comunitatea ClujHUB ei își pot găsi foarte ușor colaboratori de business.

Reporter: Concret, poți să vii la ClujHUB  și să beneficiezi de un birou și de acces la calculator sau este nevoie să vii cu laptop-ul personal?

Tudor Pasc, manager ClujHUB: De obicei, oamenii vin cu laptop-ul sau cu PC-ul lor, din cauză că sunt anumite specificații tehnice de care are nevoie fiecare. Acesta este și motto-ul nostru – clientul vine cu laptopul sau PC-ul, iar noi asigurăm tot restul –  de la apă, ceai, cafea, până la frigidere, microunde, plus toată infrastructura necesară: imprimante, scannere, flip-chart-uri, meeting-room-uri, practic tot ceea ce este nevoie pentru desfășurarea activității fiecăruia.

Reporter: Cum se desfășoară activitatea aici, la ClujHUB? Este nevoie să îți faci un abonament sau poți plăti accesul pentru câteva ore pe zi?

Tudor Pasc, manager ClujHUB: Avem abonamente lunare, de tipul full-time sau abonamente variabile, în funcție de nevoile clienților. Abonamentele variabile sunt cu un număr diferit de intrări pe lună. De exemplu, la 7 intrări – 50 de euro, la 12 intrări – 80 de euro și abonamentul nelimitat este la 140 de euro, în care este inclus accesul 24/7. Avem și clienți care lucrează cu colaboratori din SUA și fiind o diferență de fus orar, ei trebuie să lucreze noaptea, deci ei au acces in spațiul nostru 24 de ore, 7 zile din 7, pe bază de amprentă.

Reporter: Este uimitor că poți să lucrezi în centrul Clujului, chiar la orele mici ale dimineții, dacă munca ta presupune asta. Vroiam să te întreb dacă se pot închiria sălile în regim privat. În cazul în care cei care vin aici au nevoie de intimitate și confidențialitate la muncă, există și birouri de alt tip decât open-space?

Tudor Pasc, manager ClujHUB: Bine-nțeles, aici avem opțiuni inclusiv pentru firme mici, dar nu numai, care în această perioadă, chiar dacă au angajați care lucrează de acasă, poate au nevoie de contexte de întâlnire periodică, de ședințele generale cu toată echipa, ședințe de departament sau cu managementul, pe care le pot ține la noi și aici le punem la dispoziție toată infrastructura necesară.

Reporter: Știu că există acele săli de conferință, în care poți să ai aceste sedințe cu angajații, exact ceea ce spuneai, dar tot aici poți să îți întâlnești și partenerii de afaceri sau colaboratorii în întâlniri de business. Voi puneți la dispozitie de la săli de conferințe, până la birouri private, unde confidențialitatea este asigurată.

Tudor Pasc, manager ClujHUB: Activitatea unui antreprenor presupune adesea întâlniri cu clienții, cu colaboratorii, și asta este o nevoie pe care noi o îndeplinim, în momentul în care doresc o sală separată, aceasta se poate rezerva.

Reporter: Există mai multe săli de conferințe, de capacități diferite?

Tudor Pasc, manager ClujHUB: Avem mai multe săli de conferințe, cu o capacitate de până la 300 de invitați. Bine-nțeles că în această perioadă, nu mai folosim sălile cu capacitate atât de mare, pentru că legislația ne permite un număr maxim de 20 de persoane distanțate social.

Mai ales pentru companiile mici, putem găzdui pentru sedințe, în birourile noastre private, echipe de la 6 până la 24 de persoane – cu toate serviciile și costurile operaționale incluse pe o singura factură – și asta fără acea chirie lunară și cheltuieli adiacente plătite pentru un sediu clasic de companie. Includem inclusiv papetăria, la cerere, chiar și taxele de corespondență, serviciile de secretariat, serviciile de recepție – oamenii pot să-și facă inclusiv sediul social aici, la noi și să folosească pentru corespondență și contactare, adresa de la ClujHUB. În momentul în care vine aici un partener de afaceri de-al unui client de-al nostru, recepția îl întâmpină și îl conduce la biroul antreprenorului care are sediul declarat aici.

Reporter: Asta este o informație foarte interesantă și foarte utilă. Mai ales pentru antreprenorii veniți din afara Clujului, care nu au încă o adresă definitivă în oraș, pe care o pot folosi pentru Registrul Comerțului. Deci aceștia pot să-și facă un sediu social aici, la voi, sediu la care să-și primească corespondența și tot ceea ce ține de administrație și de fiscalitate.

Tudor Pasc, manager ClujHUB: Da, noi ne vom ocupa ca această corespondență să ajungă către clienții noștri.

Reporter: Pe lângă partea de working, știu că există și o componentă de relaxare aici. Așadar poți să petreci în ClujHUB o zi întreagă, fără să fii nevoit să pleci de aici, iar dacă ți-e foame poți să comanzi mâncarea aici.

Tudor Pasc, manager ClujHUB: La noi se poate comanda mâncarea, avem zona de servire a mesei, unde se poate servi atât mâncarea comandată, cât și mâncarea adusă de acasă, deoarece avem frigidere și cuptoare cu microunde. Mâncarea comandată este lăsată de curier, iar noi dezinfectăm întotdeauna coletul.

Reporter: Dacă tot ai atins și subiectul fierbinte al perioadei acesteia pe care o traversăm, spune-ne care sunt măsurile de siguranță pe care le luați, fiind o zonă foarte mare open-space?

Tudor Pasc, manager ClujHUB: Având în vedere că suprafața pe care o deținem aici este una foarte amplă, avem posibilitatea să asigurăm această distanțare socială chiar mai mult decât cea recomandată legal, am depărtat mesele și birourile, asfel încât oamenii să se simtă în siguranță. Dezinfectăm la intervale regulate de timp, personalul de la curățenie dezinfectează toate suprafețele atinse frecvent: clanțe, mânere, aparate de cafea.

Reporter: Pe perioada verii aveți și o terasă frumoasă, cu priveliște asupra orașului. Se poate lucra și de acolo?

Tudor Pasc, manager ClujHUB: Se poate lucra și de pe terasă, noi am prevăzut-o cu instalații de umbrire și cu prize de exterior.

Reporter: În momentul în care vine cineva care are nevoie de un birou de lucru, pentru câteva ore sau o zi, se poate plăti cu ora sau cu ziua? Care este cea mai mică unitate de timp pentru care poate beneficia de un spațiu de lucru?

Tudor Pasc, manager ClujHUB: Cea mai mică unitate de timp, în mod normal este ziua, însă momentan noi am suspendat acest tip de abonament, tocmai din rațiuni de siguranță pentru această perioadă. Următoarele tipuri de abonamente sunt cu intrări variabile, pe 7 sau 12 zile, sau abonamentele lunare, cu acces non-stop, 7 zile din 7..

Reporter: Cum procedăm cu partenerii de afaceri pe care dorim să îi invităm aici, la ClujHUB? Aceștia plătesc pentru acces sau intrarea lor este inclusă în abonamentul membrilor?

Tudor Pasc, manager ClujHUB: Intrarea partenerilor de afaceri este gratuită și inclusă în abonamentul membrilor ClujHUB, acesta este un beneficiu oferit clienților noștri, deoarece activitatea antreprenorilor presupune mereu meeting-uri, așadar aceștia își pot invita colaboratorii pe abonamentul propriu.

 

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *