branding

Jurnalistul Liviu Alexa, despre brandingul fals creat de Boc: „Avem la Cluj o migrație internă care vine cu prețuri enorme”

scris de Dana Țîrlea / 10.06.2021 18:25 / 0 comentarii / 503 vizualizari
Jurnalistul Liviu Alexa analizează cât de mult au de suferit clujenii din cauză că primarul Emil Boc a creat pentru municipiul Cluj-Napoca o imagine utopică, a unui oraș extraordinar, care însă are multe probleme, care cel mai adesea sunt ascunse sub preș.„Cluj-Napoca este extrem de... citeste mai departe

Răzvan Dragoș, candidatul Miscarii Liberale la Consiliul Local: „Vreau ca acest oraș să fie unul din care copilul meu să nu își dorească să plece, cum am plecat eu din Satu Mare!”

scris de Florin Moldovan / 18.02.2016 17:25 / 0 comentarii / 1529 vizualizari
Răzvan Dragoș, blogger și copywriter, este un tânăr care, la 32 de ani, își dorește să se implice activ în administrația locală. El va candida la Consiliul Local din partea partidului Miscarea Liberala, care își propune să aducă un suflu nou în forurile de conducere ale orașului, printr-un nou... citeste mai departe

Carciumele Clujului, de la Cocosul de Aur la Nuka, Pokka, Koffer. Cum s-a schimbat trendul in numele localurilor

scris de Ioana Oros / 01.10.2015 11:19 / 1 comentariu / 1164 vizualizari
Fetitele Vieneze, Zahana, Boema, Somesul, Pescarul, Primavara, Varzaria, Napoca, Metropol, Cocosul de Aur sau Astoria. Sunt doar cateva din vechile localuri ale Clujului, cu nume romanesti, iubite fiecare in parte pentru specificul sau. In timp, “crasmele” orasului, fie ca e vorba de pub-uri,... citeste mai departe

Panemar - slogan si logo furate de la spanioli

scris de Adina Fartusnic / 17.02.2014 13:30 / 48 comentarii / 22610 vizualizari
“Paine cu suflet” este motto-ul sub a carei egida Panemar isi desfasoara activitatea. Una dintre trasaturile caracteristice ale acestei “paini cu suflet” care a cucerit zeci de mii de clujeni dupa rebranduire, e faptul ca este, in mare parte, furata. De la  slogan, logotype, simbol grafic,... citeste mai departe

Se poate face branding la radio?

scris de / 04.03.2013 20:19 / 0 comentarii / 285 vizualizari
Dintre toate vehiculele media folosite in masa de companii, parca radio-ul este cel mai putin creativ folosit. E, intr-adevar, un canal care te obliga la clisee din sfera: ea o suna pe prietena ei, dialog sot-sotie, melodii cu rime fortate sau bine facute. Legat de intrebarea din titlu, raspunsul... citeste mai departe

Terapia: o companie solida, cu "branding" pe hartie

scris de / 25.02.2013 12:05 / 2 comentarii / 539 vizualizari
Pe de o parte, noi, clujenii, suntem foarte mandri cu  marimea orasului nostru – al doilea din Romania, cu performantele de orice fel care pornesc din orasul nostru si, nu in ultimul rand, cu companiile care isi au sediul la Cluj. Pe de alta parte, companiile, in general, ar vrea sa isi masoare "... citeste mai departe