Din oras

Andrei Mutu extinde conceptul I Love Cluj. Spre Transilvania, despre Transilvania

Proiectul se doreste a fi primul brand turistic al Transilvaniei: “The Land Beyond The Forest”.  Toti credem ca ar trebui ca Romania sa se promoveze mai bine turistic, dar nu sunt suficiente initiative in acest sens. Desi este de departe cel mai puternic brand al Romaniei, Transilvania nu are un brand turistic al ei. Cei de la I Love Cluj si-au propus sa schimbe asta, asa ca au pus la punct primul brand turistic al Transilvaniei, inspirat din traducerea din latina a numelui Transilvania, “tara de dincolo de paduri”, un nume cu o vechime de o mie de ani. 

Clujenii condusi de Andrei Mutu au folosit ursul ca simbol al bogatiei noastre celei mai de pret, natura Transilvaniei, cu muntii, padurile si o fauna unica in Europa. 

“Pentru a ne apropia de publicul clujean am deschis si un brand shop in centrul orasului,  la parterul magazinului Central,  oferindu-le clujenilor si turistilor o gama variata de cadouri si suveniruri marca I Love Cluj si Transylvania Beyond”, spun ei. 

Realizatorii proiectului au folosit rosu, albastru, negru si galben, culorile pe care le gasim pe stema veche de secole a regiunii noastre.

“Avem o colaborare foarte buna cu magazinele care ne vand produsele, insa mereu mi-am dorit un loc de unde sa poti cumpara doar suveniruri si cadouri deoarece cred ca orasul are nevoie de un astfel de magazin specializat pe acest segment, unde poti gasi toata colectia de produse. L-am intalnit pe Adrian Docea care de 10 ani isi dorea sa lanseze un brand pentru Transilvania si ne-am hotarat sa facem ceva in acest sens si sa lansam un brand pentru aceasta regiune si un magazin concept care sa includa produse cu Transylvania Beyond si I Love Cluj. Am facut sacrificii pentru a lansa acest produs si scopul nostru nu este de exploata financiar aceasta zona, ne dorim sa lansam colectii de produse noi si sa facem ceva frumos pentru turisti si locuitori”, a declarat Andrei Mutu, creatorul I Love Cluj. 

Adrian Docea a precizat, la randul sau, ca Transilvania nu avea brand turistic. 

“Si cum au trecut vreo 1000 de ani de cand exista Transilvania si nimeni nu dadea semne ca face unul, l-am facut noi. ii zice „The Land Beyond The Forest”, are ursi colorati, oi nedumirite, cioban ungurean, steaguri, vampiri fara dinti si alte lucruri ardelenesti minus slanina cu ceapa (deocamdata). Proiectul face parte dintr-o platforma numita Wondermarks, lansata in acest an impreuna cu Elena Hurjui, celalalt co-fondator al platformei. Ne-am dorit ca expertiza noastra pe branding, marketing si advertising sa aiba un impact social si sa ajute tineri antreprenori, si asa a aparut Wondermarks. Activam pe doua fronturi: ajutam startupuri clujene existente si lansam startupuri noi chiar de aici din Cluj”, a apreciat acesta.

“The Land Beyond The Forest” este primul startup lansat pe platforma Wondermarks.

“Transylvania Beyond este, dincolo de un start-up de suveniruri, o suma de povesti ardelenesti ilustrate in obiecte, fiecare poveste cautandu-si o casa fie aici in Cluj, fie departe. in plus, recunosc, suntem pasionati de design, asa ca am visat la mici obiecte frumoase care nu doar sa fie daruite ca un memento al Transilvaniei, ci si cumparate, pastrate si purtate”, a spus si Elena Hurjui, membra a echipei. 

Colectia de produse I Love Cluj include cani pe diferite teme, termosuri, tricouri si obiecte pentru birou, acasa sau de vacanta. 

Colectia de tricouri Transylvania Beyond include modele ca: ursul carpatin, miorita, mesaje cu talc, steagul Transilvaniei si multe altele. Pe langa tricouri, puteti gasi: termosuri, cani din portelan, sacose, genti, ochelari de soare.

“Ne adresam turistilor care viziteaza zona dar si localnicilor care iubesc Transilvania si Clujul, sau doresc sa aiba produse cu un design modern si elegant. Fiind primul magazin de suveniruri si cadouri moderne din Cluj, ne dorim sa fie un punct de referinta pentru clujeni si turisti, avand ca scop promovarea orasului si a regiuni din care facem parte”, subliniaza realizatorii noului proiect.

Magazinul se afla la parterul magazinului Central (langa Billa), fiind deschis de marti pana sambata, intre orele 10:00 si 18:00. Puteti afla mai multe de pe pagina de Facebook.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *