Rautacisme

Alina Ceusan, marea influensarita, are un trafic de NUMAI 30 de unici pe zi pe site-ul personal. Si-a transformat nunta in proiect comercial. PENIBIL!

Basini in cap, pretiozitate, atitudine de fashionista de top, insa mai greu cu cifrele. Alina Ceusan este considerata si promovata de agentii drept o mare influencerita, vezi Doamne, avand capacitatea de a influenta consumatorii sa o urmeze in preferinte si sa consume brandurile promovate de ea. La eficacitate insa, forta de influenta a Alinei Ceusan e cam ca masturbarea in prezervativ. Adica zero.

Alina Ceusan face parada cu cei 400 000 de followeri de pe Instagram, unde pozeaza in mare diva plictisita de atatea calatorii. Ba cica se si casatoreste si si-a facut si din nunta un proiect comercial luand-o ca ivent plenar pe celebra Gugu (stie ea) care o fi acceptat in barter sa o ajute pe Ceusanca, fiindca ceusancei i s-a dus buhul de cat e de zgarcita. Si stiti de ce spunem asta? Ca se chinuie sa o promoveze pe Gugu si serviciile ei de organizare de nunti (fata isi face treaba) cu ceva reducere de tip voucher de 30 la suta. Din cei 400 000 de followeri, nici curu’ nu da like, abia daca se strang vreo 65 de gaste etnobotaniste care sa o laicuiasca. 

Fiindca azi ne plictiseam, ne-am zis sa intram putin pe saitul marii vilogaritze sa vedem ce mai debiteaza pe acolo. In primul rand, ne-a socat ca fata nu are counter de trafic, sa vedem la real ce boost are numele ei. Apoi, ne-am cacat pe noi de ras sa aflam ca revista Elle, franciza aproape in faliment a celebrului brand, i-a dedicat coperta. Ahahahahahahaha, pai Ceusanca poarta numai haine de cacat si din branduri mainstream gen YSL sau cosmeticale de americance grase gen Victoria’s Secret, cu care daca te speli, iti pica parul subaxilar, cat sunt de proaste. 

Bai, nu se poate asa ceva, deci, publisherii din Romania au ajuns vai de mama lor, daca pun toate suscracinstile pe coperti!

Ca sa nu mai zicem de agentiile de „influensari”. Sau de branduri ca Metalexandrion, care aduc o botoxata care nu face diferenta intre cognac si lubrifiant sa promoveze alcool.

Boon, si atunci ne-am indreptat cu repeziciune catre site-ul care arata clar cam care e traficul mediu al site-ului Ceusancei. Ahahahahahahahahahahaha, ahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, 32 de cititori unici pe zi. Adica sub ziarul lui Vasile Manu, despre care se stie ca are traficul mai mic decat un mic de pe Oser. Si asta e o performanta.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *