Semnal de alarmă tras de o clujeancă: „Uite așa s-au pierdut banii mei. Încerc să rezolv problema din februarie!”

În epoca tehnologiei, sute de milioane de oameni folosesc alterativele on-line atunci când vine vorba de transferat bani sau plătit facturi. Doar că, uneori, există și situații neplăcute când banii se pierd pe drum.

Este și cazul Danielei Pop, o clujeancă „pățită” în momentul în care a transferat 400 RON dinspre ING spre Revolut. Banii s-au pierdut în „no man's land” cândva în februarie, iar de atunci femeia încearcă să își recupereze suma de bani, fără succes. 

„Uite așa s-au pierdut pe drum banii mei într-un transfer între ING și Revolut. Încerc să rezolv problema din februarie, însă atât Revolut cât și ING investighează fără rezultate concrete”, a scris clujeanca pe Facebook.

Atât Revolut, cât și ING, au fost extrem de amabili cu clienta lor și s-au dat peste cap pentru a rezolva problema, doar că lunile trec și nu se vede niciun rezultat notabil. Femeia e decisă să apeleze și la Autoritatea pentru protectia consumatorului, în speranța că situația se va rezolva cât mai rapid. 

Fondat în iulie 2015, Revolut e considerat, conform site-ului oficial, drept „alternativa bancară digitală”. „Băncile percep comisioane atunci când cheltui bani sau faci transferuri în străinătate. Noi nu facem asta, de aceea Revolut are peste patru milioane de utilizatori„ scriu cei de la Revolut pe site-ul oficial.

 

Adauga comentariu