Regina Maria își AMENINȚĂ PACIENȚII cu CĂMĂTARI pentru neplata abonamentelor, pe care oricum clinica nu le prea onorează

Rețeaua de clinici private Regina Maria are o relație cel puțin imorală cu pacienții plătitori de abonamente. Clienții bănuiesc faptul că abonamentele sunt doar o găselniță pentru a încasa bani, fără să poată însă acoperi promisiunile față de ei. Pacienții sunt puși pe liste de așteptare atunci când își cer drepturile prevăzute de abonament și dacă au tupeul să solicite anularea abonamentului sunt amenințați cu firmele de recuperare creanțe. Prețul unui abonament este între 59 și 299 lei/lună pentru adulți și între 99 și 299 lei/lună pentru copii.

Un clujean, pacient al rețelei de clinici private Regina Maria, plătitor de abonament, a fost amenințat că va fi dat pe mâna recuperatorilor de creanțe atunci când și-a exprimat dorința de a renunța la abonament dintr-un motiv cât se poate de pertinent: omul deși plătește abonament a fost pus pe listă de așteptare și amânat cu o lună atunci când a avut nevoie de tratament. Dată fiind situația, pacientul a mers la altă clinică, unde bineînțeles că a plătit pentru serviciile medicale incluse în abonamentul de la Regina Maria. Este suspect faptul că au întâietate la consultații și tratamente, persoanele care nu sunt plătitoare de abonamente.

Bărbatul este angajat al unei companii din Cluj și beneficiază de un pachet cu preț redus pentru că abonamentul a fost făcut prin angajator. Chiar și așa achită lunar peste 100 lei. Toate bune și frumoase până în momentul în care a avut nevoie de consultații și tratament.

„Constatând că pentru orice solicitare de programare la doctor, termenul de așteptare este de 3-4 săptămâni până la un loc disponibil (nu știu ce părinte poate să aștepte 3-4 săptămâni cu copilul, până să-l vadă un medic), coroborate cu faptul că aparent există 2 linii de prioritizare a solicitărilor, una pentru cei cu abonament, care evident "pot să aștepte", și o altă linie, a celor care plătesc cash, pentru care, surpriză, există locuri mai devreme, am decis să trimit un mail pentru suspendarea abonamentului până la momentul în care Regina Maria nu o să-și mai bată joc de abonați”, ne-a spus pacientul rețelei Regina Maria.

abonamente regina maria

abonamente regina maria

Pacientul nu doar că nu a primit serviciile medicale de care avea nevoie, ci a fost amenințat că va fi dat pe mâna unei firme de recuperare creanțe dacă nu își mai plătește abonamentul. Totul, scris negru pe alb, ca răspuns la mailul pe care clujeanul l-a trimis către clinică.

„Ei ce să vedeți, mi-au spus telefonic că contractul meu este până la sfârșitul lui august 2019, și nu numai că dacă nu achit facturile, nu o să beneficiez de serviciile lor (de care oricum nu beneficiez, că cine stă o lună până au ei loc), ci m-au și amenințat că se vor adresa unei firme, Kruk (mă gândesc că ceva recuperatori de creanțe), pentru a-mi lua banii ce urmează să-i datorez”, ne-a mai precizat pacientul.

Răspunsul pe care l-a primit cititorul nostru sună a amenințare pură. Aceasta denotă că și sistemul privat începe să fie la fel de mizerabil ca cel de stat?

„Din e-mailul transmis anterior înțelegem că se dorește suspendarea serviciilor medicale, ceea ce înseamnă nefolosirea temporară a serviciilor cu menținerea contractului. În această situație, abonamentele se vor suspenda pentru neplată și situația dvs va fi, într-un final, externalizată la Kruk. Pentru reactivarea serviciilor medicale (abonamentelor) va fi necesar să achitați sumele restante aferente celor două facturi emise. Dacă se dorește rezilierea, adică încetarea serviciilor medicale și implicit închiderea contractelor, atunci vă rugăm să completați cererea de încetare atașată în e-mailul anterior pentru respectarea art. 7 din actele de adeziune semnate și agreate de dvs care au avut ca start data de 01.08.2018”, se arată în răspunsul transmis către pacient.

raspuns regina maria

Clujeanul a sesizat Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, către care a trimis un mail în care a prezentat întreaga poveste.

„Solicit ANPC verificarea dacă această politică dublă de programare a pacienților nu este o practică comercială înșelătoare, precum și modul în care se vând mii de astfel de abonamente, prin toate corporațiile, fără a există logistică medicală suficientă”, a conchis bărbatul.

Ziar de Cluj a solicitat un punct de vedere reprezentanților rețelei Regina Maria. Aceștia au precizat că vor reveni luni cu informații.

Adauga comentariu