Regimul duo – slabitul in cuplu

Intr-un regim de slabire tinut in doi lucrurile devin mai simple, mai eficiente si mai distractive, putand exista sustinerea din partea celeilalte persoane. Slabitul in doi este de doua ori mai usor!


Alaturi de partenerul tau, in regimul duo, ai cam aceleasi obiceiuri alimentare. Daca modul dvs. de viata este dezechilibrat (alimentatie bogata in calorii, viata sedentara) este normal sa castigati amandoi kilograme in plus. Regimul tinut in cuplu este mai usor, principalii factori de reusita fiind stimularea reciproca, economia de alimente si timpul comun de gatit.


Puteti utiliza consolidarea pozitiva sau negativa. Cea negativa poate fi un pariu. Cel care cedeaza primul tentatiei ofera un cadou celuilalt (de pilda, un ecler cu ciocolata costa 2 lei; cel care a cedat tentatiei si a mancat trebuie sa ofere un cadou in valoare de 2 lei sau mai mult).


Cea pozitiva este cea in care va oferiti cadouri / bonusuri in functie de numarul de kilograme date jos sau un weekend in doi daca amandoi ati pierdut un anumit numar de kilograme in intervalul de timp propus.


In afara de schimbarea modului de alimentatie, ceea ce puteti face impreuna si va va fi mult mai usor este activitatea fizica: mersul pe role in parc, pe bicicleta, o plimbare prin padure sau jogging, o partida de tennis sau orice alt tip de miscare.


Exemplu de regim pentru slabitul in doi. Felul principal poate fi acelasi si pentru el, si pentru ea, dar desertul si antreul sunt diferite, pentru ca barbatii au nevoie de un pic mai multe calorii decat femeile.


Micul dejun (zilnic) pentru amandoi trebuie sa contina si pentru ea (F) si pentru el (B) urmatoarele: o felie de paine neagra; 10 g de unt sau o felie de branza; o cana de lapte degresat sau un iaurt natur; o jumatate de grepfrut sau suc de portocale dintr-o portocala stoarsa; ceai / cafea la alegere (fara zahar, doar cu indulcitori, daca este nevoie).


Luni. Pranz: salata verde cu porumb si ton (F); ficatei de pasare fierti cu sare (B); spaghete cu ciuperci si rosii (F, B); branza slaba de vaci, cirese sau prune (F); un iaurt natur, clementina (B). Cina: Castravete ras in iaurt (F, B); escalop de vitel cu legume si o felie de paine (F, B); branza slaba de vaci si capsuni (F); jeleu de fructe sau caise proaspete (B).


Marti. Pranz: o rosie, peste la cuptor cu 2 cartofi fierti si salata verde (F, B); o felie de cascaval, salata de fructe proaspete (F); branza alba de vaci cu putina smantana, cirese sau prune (B). Cina: o jumatate grepfrut (F); salata verde cu ulei si otet (B); scoici marinate cu cate un cartof la cuptor (F, B); un iaurt natur (F); branza telemea cu cartof fiert sau la cuptor (B).


Miercuri. Pranz: diferite cruditati cu branza slaba de vaci si morcovi rasi cu suc de lamaie (F, B), peste la cuptor cu 2 cartofi fierti si salata verde (F); carne de porc slaba la gratar, morcovi fierti si o felie de paine (B); un mar mare (F); branza slaba de vaci si o portocala (B); Cina: salata verde (F); salata de rosii (B); doua oua fierte, o felie de paine pentru ea si doua pentru el (F, B); o portocala (F); o felie cascaval, o para (B).


Joi. Pranz: suc de tomate ; broccoli cu jambon si smantana degresata, o felie de paine pentru ea si doua pentru el; cate un mango (F, B). Cina: rosii cu branza de vaci slaba si patrunjel; file de peste, fasole fiarta cu putina sare; capsuni (F, B).


Vineri. Pranz: o felie de branza telemea (F); salata verde cu porumb si ton (B); o farfurie cu cruditati: rosii, castraveti, ardei gras, morcovi; piept de pui la gratar, o felie de paine pentru ea si doua pentru el (F, B); un iaurt cu fructe (F); capsuni (B). Cina: morcovi rasi, stropiti cu suc de lamaie (F); diferite cruditati cu sos de branza slaba si verdeata (B); macrou la cuptor, morcovi si un cartof inabusit (F, B); Desert lejer format din: ½ kiwi, 2 felii de ananas din compot cu jumatate de cana de suc din compot, un mar.


Zilele pot fi reluate in orice ordine doriti.


Adauga comentariu