Primarul din Florești vrea și el la radio: a cumpărat în ultima lună servicii de publicitate în valoare de 40.000 de lei

Nu este pentru prima dată când primarul comunei Florești, Bogdan Pivariu, îl ia drept exemplu pe Emil Boc în ceea ce privește modul de a face administrație. Cel mai recent exemplu este faptul că Pivariu vrea și el să fie vizibil în mass media locală, drept urmare a achiziționat servicii de publicitate pentru promovarea comunei în valoare de 40.000 de lei. 

15.126 RON – Stiri de Cluj – Promovare comună 

Servicii de Promovare - pe www.stiridecluj.ro realizare a 18 materiale de promovare a activitatii. 

 

7.560 RON – promovare aeriană - Realitatea FM

Pachet lunar de servicii de publicitate aeriana in programele Realitatea FM Cluj: - 250 de spoturi (mesaje) de interes public * - Pachet 30 anunţuri şi comunicate care reflectă activitatea Consiliului Local şi al Primăriei - Diseminarea, în programele Realitatea FM Cluj, a informaţiilor de interes local pentru cetăţenii comunei pretul pachetului este pe 6 luni , articolele , informatiile spoturile se pot reportat de la o luna la alta dar nu mai tarziu de 31.12.2021 

 

 Ziua de Cluj - 18.000 RON 

Servicii de Promovare a comunei - : -25 de articole în ediţia print ZIUA de CLUJ -25 de articole în ediţia online zcj.ro -25 de articole distribuite pe paginile de Facebook “Ziua de Cluj” -7 prezenţe în emisiunea online “ZIUA LIVE”.

Ziar de Cluj vă prezenta recent sumele mari de bani investite de către primarul Emil Boc pentru intervențiile sale la posturile de radio și televiziune locale și naționale. Evident că primarul s-a folosit de aceste intervenții plătite pentru a se lăuda cu proiectele și inițiativele sale. Această rețetă s-a dovedit a fi un succes, astfel că Pivariu intenționează să îi calce pe urme, doar, doar îi va convinge și el pe floreșteni din vorbe să îl voteze din nou. 

 

 

Adauga comentariu