Primăria a pus carul înaintea boilor și a ratat o soluție de decongestionare a traficului prin dezvoltarea unei infrastructuri coerente pentru biciclete

Comentarii

GRIGORE

07.12.2016 19:20

 BUN ARTICOL  DAR OARE EDILII NOSTRII O SA-SI DEA SEAMA  DE MAGARIILE FACUTE ?? SINT CITEVA LOCURI IN CLUJ UNDE PISTELE DE BICICLETE AU CITEVA SUTEDE METRII SISE TERMINA LA COLT DE STRADA  ,DAR CEI CARE AU FACUT ACEL ''CIRNAT''DE PISTA LACE S-O FIIGINDIT OARE LA PRETUL  STILPISORILOR ?? EU LOCUIESC APROAPE DE AUCHAN  IRIS IN TOT CARTIERUL IRIS NU GASESTI NICI ''STATII''DE BICICLETE SI NICI IN ZONA OASULUI MUNCII NUEXISTA ''PISTA''DEBICICLETE SANU VORBIM DE B-DUL MUNCII SI ASA SUFOCAT DE TRAFIC PE TIMPUL ZILEI IN ORELE DE VIRF . STATIEDE BICICLETE ULTIMA ESTE LA CAPATUL LINILOR DEAUTOBUZ PE B-DUL MUNCII ,DACA VREAU SA MERG DE EX PINA LA EMERSON CU BICICLETA  NU MAIEXISTANICI O STATIEDE BICICLETE OARE CLUJUL SE ''TERMINA'' LA CAPOTUL LINIILOR DE AUTOBUZ DE PE MUNCII ?? OARE EDILII  NOSTRII CAM ACOLO VAD ''MARGINEA CLUJULUI ?? OMULTIME DEBANI AU FOST CHELTUITI CU ACEST PROIECT CU BICICLETELE ,DAR AU FOST PROST GESTIONATI  CA SI AUTOMATELEDE VINDUT BILETE DOUA PROIECTE ''FALIMENTARE'' MULTUMIM  EDILILOR PENTRU  RISIPIREA ''BANULUI PUBLIC 

vio

08.12.2016 14:09

E tarziu. Atunci cand trebuia finalizata strategia dezvoltarii retelei de piste de biciclete, primaria ne-a oferit promisiuni. Piste nu au fost proiectate sau construite, de tema reactiei negative a automobilistilor. Acum, la fel ca si in cazul strategiei de dezvoltare a strazilor, este prea tarziu pentru proiecte sau realizari. Mai pot fi facute numai carpeli.

Adauga comentariu