Primăria Florești cheltuie 16.000 de euro pentru un nou site

Primarul comunei Florești, Bogdan Pivariu, pune mare accent pe promovare, astfel că pe lângă banii alocați publicațiilor locale, va cheltui 81.000,00 RON (16.437,69  EUR) pentru realizarea și design-ul unei noi pagini de internet. 

Contractul a fost oferit prin încredințare directă firmei Kyo Premium. Aceeși firmă a mai obținut un contract în valoare de 14.000 RON pentru servicii specifice de mentenanță a site-ului oficial al Primăriei Florești, floresticluj.ro

Pivariu a reușit să îl depășească pe Șulea care a fost aspru criticat în 2019 când a cheltuit 5000 de euro pentru site-ul Primăriei. Pivariu cheltuie acum de trei ori mai mult, astfel că așteptăm cu nerăbdare să vedem cum va arăta acest nou site. Bogdan Pivariu are deja pe lângă site-ul Primăriei și un site propriu, însă se pare că aceste nu sunt suficiente. 

Vă reamintim că în luna martie, Pivariu a mai cheltuit 11.500 de euro pentru servicii de realizare a unui nou design al paginii de internet a Primariei Floresti, însă schimbările au fost nesemnificative, comparativ cu varianta inițială a site-ului. 

Kyo Premium SRL este o firmă clujeană înființată în 2012 și deținută de Lucuț Remus Vasile. În 2020 firma a avut o cifră de afaceri de 56.280 de euro și profit de 55.777 de euro. 

 

 

 

 

 

Adauga comentariu