Primăria Cluj-Napoca - Zero respect față de cetățeni. Plângerile din categoria „tulburarea liniștii publice” nu pot fi sesizate pe MyCluj. Numărul real al plângerilor despre UNTOLD, ascunse

Un clujean a descoperit un tertip al celor care administrează platoforma de sesizări a Primăriei, MyCluj, astfel încât să poată fi evitate sesizările deranjante. Astfel plângerile din categoriile ulburarea linistii publice" si "Persoane fără adăpost sau care apelează la mila publicului" pot fi înregistrate doar la alte categorii, astfel că nu poate fi contabilizat numărul real al acestora. În acest fel, de exemplu, sesizările deranjante cu privire la UNTOLD se pierd în alte categorii.

Primăria Cluj-Napoca - Zero respect față de cetățeni. In imaginea alaturata aveti dovada că primaria Cluj-Napoca considera ca "Tulburarea linistii publice" si "Persoane fără adăpost sau care apelează la mila publicului" nu a fi probleme care merită sesizate in aplicatia online a MyCluj. Optiunile sunt prevazute in baza de date a aplicatiei dar sunt comentate in interfata aplicatiei astfel incat, atunci cand fac statistici legate de plangeri ale cetatenilor aceste 2 sectiuni vor avea zero sesizari. Faptul ca nu poti alege cele 2 categorii nu este ceva de azi de ieri, dovada sesizarile anterioare in cazul Untold de exemplu care au fost postate la categoria Altele si nu la categoria Tulburarea linistii publice cum ar fi normal. Astfel nu avem cum sa ne facem o imagine clara despre numarul de plangeri real cat priveste aceste 2 categorii aceste informatii fiind amestecate cu diverse alte sesizari care nu isi gasesc loc in categoriile existente, la secitiunea Altele sau, cine stie, poate in alta parte.

Clujeanul a prezentat și dovada că cele două cattegorii sunt dezactivate inteționat de către cei care administrează platforma.

Pentru ne-programatori, ceea ce vedeți in imaginea de mai jos este o secțiune din codul sursă al interfeței aplicației MyCluj. Faptul că acele categorii sunt dezactivate de către cei care au programat siteul, face ca aceste categorii de plângeri să nici nu mai fie luate în considerare de aplicație. De înregistrat, puteți să le înregistrați doar daca alegeti o alta seciune care nu are nici o legatura cu plangerea dumnevoastra si e si foarte posibil ca sa nu fie luate in considerare tocmai din motivul ca nu ati ales seciunea corecta si evident nu se vor duce la departamentul primariei care se ocupa punctual de acel tip de sesizare.

Adauga comentariu