In vizor

Primăria Cluj-Napoca își mai trage o revistă publicitară de 98 de pagini, cu 11 825 de lei, fonduri bugetare

Fiindcă lăudătorii încep să se cam prindă că lăudau degeaba, Primăria condusă de Emil Boc se promovează singură, printr-o nouă revistă publicitară de 98 de pagini. Se vor edita numai 500 de exemplare, cât să poată fi pusă și o captură pe Facebook, cu marea realizare, iar prețul estimat este de 11 825 de lei, fonduri bugetare (adică, din taxele și impozitele noastre).

Achiziția publică este, în prezent, în stadiul de deliberare, ofertant fiind Innover Printing S.R.L., firmă cu sediul în Cluj-Napoca administrată de Alina Timea Ban, care este asociată cu Horațiu Cristian Ban. Despre un anume Horațiu Cristian Ban, Ziar de Cluj a mai scris în anul 2014: „Horațiu Cristian Ban (PDL) a fost inspector șef adjunct la ITM Cluj”. Dacă este vorba despre aceeași persoană, înseamnă că ofertantul și contractantul au fost colegi de partid.

În anunțul de cumpărare directă publicat pe SEAP nu este precizat conținutul revistei „Startupcity Cluj-Napoca”, dar îl putem bănui.

Până acum, sub cupola ”StartUp City”, Primăria, adică Emil Boc, a organizat și participat la conferințe fizice și virtuale, promovate pe Facebook, în care s-a discutat despre inovare, tehnologizare, inteligență artificială ș.a.

În timp ce Primăria cheltuiește bugetul public cu reviste, conferințe ”smart” și SF-uri, cu băncuțe cu USB montate în Centru, menite a spori capitalul de imagine al primarului, Clujul continuă să aibă aceleași vechi probleme deloc inovative: Pata Rât, drumuri neasfaltate sau asfaltate pe vremea lui Ceaușescu, lipsa locurilor de parcare, mizeria din cartiere, gunoaiele neridicate la timp, lipsa de locuințe sociale ș.a.m.d. Și, probabil că le va mai avea multă vreme, atâta timp cât prioritățile administrației locale sunt altele.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *