Primaria Cluj-Napoca cheltuie 12.000 de euro pentru mesh-uri si roll-up-uri. Firmele au avut la dispozitie doar 3 zile pentru a-si prezenta oferta

Primaria Cluj-Napoca si-a facut publica intentia de a achizitiona meshuri, bannere si roll up-uri pentru a-si promova evenimentele si imaginea institutiei, atat in oras cat si la targurile de turism din tara si strainatate. Pentru acest lucru, municipalitatea era dispusa sa cheltuie 65.000 de lei. Participantii au avut la dispozitie doar trei zile pentru a-si depune oferta, castigatorul fiind desemnat in aceasta dimineata.

In data de 16 februarie pe site-ul Primariei Cluj-Napoca a fost postat un anunt de achizitie directa prin care institutia isi anunta intentia de a cheltui 65.000 de lei pentru servicii de printare de mesh-uri, bannere si roll-up-uri. Astfel potrivit caietului de sarcini firmele care si-au depus orferta trebuiau sa execute intr-un an, cat este valabilitatea  contractului, maxim 2.000 de mesh-uri, 2000 de bannere si 25 roll-up-uri. Un aspect ciudat al procedurii il constituie intervalul destul de scurt in ceea ce priveste perioada de depunere a ofertelor. Firmele au avut la dispozitie doar trei zile pentrua intocmi documentatia si a inainta oferta pentru realizarea de mesh-uri si roll-up-uri, inchiderea procedurii de depunere a ofertelor fiind 19 februarie ora 10.00. 

Reprezentantii Primariei au explicat pentru ce vor cheltui in acest an 12.000 de euro. 

“Aceste materiale de promovare vizuala, bannere, mesh-uri, roll-up-uri vor fi utilizate pentru toatele evenimentele primariei, fie ca e vorba de Zilele Clujului, 1 Decembrie sau Targul de Craciun”, au afirmat reprezentantii biroului mass media.

La licitatie si-au prezentant ofertele SC Balper Media SRL, SC Media Consulta International SRL, SC Miraculics Media SRL, SC TBDS Media Invest SRL, SC PMA Invest SRL, SC Star Print Services SLR. Castigatoare a fost oferta firmei clujene PMA Invest SRL pentru suma de 53.632 lei fara TVA, putin peste 12.000 de euro.

S.C. PMA Invest este detinuta de omul de afaceri Mircea Adrian Pop si  a avut o cifra de afaceri de in anul 2014 de 3.423.847 de lei si un profit net de 193.531 cu un numar mediu de 26 de angajati. 

Adauga comentariu