Primăria achiziționează tricouri tricolore personalizate la un super preț de doar 500 de euro

Primăria Cluj-Napoca a reușit să facă o super afacere. Pentru suma modică de doar 2.240 lei/cca 454,50 euro, bani publici, administrația locală urmează să obțină zeci de tricouri personalizate și nu oricum, ci personalizate cu tricolor pe față. Desigur, cu cca 500 de euro se poate acoperi un număr limitat de doar 70 de tricouri (cca 32 lei/bucată). 

Datele despre urgența unei asemenea achiziții lipsesc, după cum nu sunt precizate nici detaliile privind fericiții posesori ai acestor articole vestimentare cărora le sunt destinate. 

Însă serviciile au fost contractate prin cumpărare directă, către firma S.C. PMA INVEST S.R.L.

PMA Invest a fost înființată în 1998, cu sediul în Cluj-Napoca, administrată de Pop Mircea Adrian (92%), Pop Octana Flavia (4%) și Pablo Impex SRL (4%).

Este vorba de una dintre cele „mai complexe firme de productie publicitara din Transilvania, pe segmentul printului digital de mici si mari dimensiuni, indoor si outdoor”.

În 2020, firma înregistra un număr de 34 de angajați. 

La o cifră de afaceri de 576 596 euro, firma înregistra pierderi în 2020 în valoare de minus -89 073 euro. 

În 2019, profitul net a fost de 56 314 euro, la o cifră de afaceri de 993 060 euro. 

Din păcate, reprezentanții Primăriei nu au publicat alte informații suplimentare, de interes, în privința celebrelor tricouri personalizate. 

Cert este că acestea vor fi pe model „unisex”, ca să nu fie cu supărare, iar fericiții posesori ai tricourilor achiziționate de Primărie cu doar cca 500 EUR (deh, un mizilic!) să fie mulțumiți. 


 

Adauga comentariu