Premieră în România: BT lansează brățara contactless, brățară pe post de card bancar

Banca Transilvania lansează, în premieră pe piața din România, un instrument alternativ de plată, brățara contactless BT, care poate înlocui cardul la plata cumpărăturilor. Aceasta oferă acces la contul curent în lei deschis la BT şi posibilitatea de a plăti contactless, indiferent de sumă, în țară şi în străinătate. Comisionul de emitere şi pentru plata la comercianți este zero.

Plățile contactless au devenit foarte populare în România odată cu creşterea numărului de POS-uri care acceptă astfel de carduri. La 80% din cele 27.000 de POS-uri ale Băncii Transilvania aflate la comercianți se pot face astfel de plăți – cu cardul contactless şi, mai nou, inclusiv cu brățările contactless.

Brățările funcționează ca un card bancar contactless, aşa încât pentru plățile de până la 100 de lei nu este necesară introducerea PIN-ului;
Pot fi emise clienților Băncii Transilvania care au card VISA de debit în lei sau, după caz, împreună cu un astfel de card. Clienții pot solicita o astfel de brățară în oricare dintre sucursalele şi agențiile băncii. Abonamentul lunar este de doar 3 lei / brățară.

Festivalul UNTOLD, care are loc în Cluj-Napoca, în 4 – 7 august a.c., eveniment la care BT este banca oficială, este una dintre primele ocazii în care brățările contactless pot fi folosite. Cu ajutorul acestora – dar şi cu numerar sau cu card bancar - pot fi încărcate la UNTOLD brățările de festival şi cardurile de festival, în locațiile Credit Point.


 
“Banca Transilvania vine cu o premieră pe piață prin lansarea brățărilor contactless. Ne bucurăm să aducem clienților noştri avantajele noilor tehnologii: rapiditate, mobilitate şi simplificare. Este cel mai nou trend în rândul plăților electronice, dar şi un accesoriu de ultimă generație. Avem încredere că va deveni cât de repede o modă. Moda brățărilor contactless BT”, declară Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

Banca Transilvania este una dintre cele mai mari trei bănci din România, în funcţie de active. Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM şi Retail. BT are peste 7.300 de angajaţi, 550 de sedii şi 2,2 milioane de clienţi. Strategia băncii este susţinută de acţionari internaţionali, Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) şi IFC – Banca Mondială. BT a primit premiul „Cea mai bună bancă din România” din partea publicației internaționale Euromoney, în iulie.

Comentarii

cozma

02.08.2016 10:11

Si la Electric Castle au fost folosite pentru platile din incinta festivalului :) ADMIN: da, și? Dacă s-a plătit cu brățara însemnă că nu mai trebuie să scriem despre ilegalitatea sponsorizării Electric Castle de către  CJ Cluj? Cam slab nivelul de înțelegere al realității și percepție a moralității, extrem de slab.

cozma

03.08.2016 10:22

Nu stiu ce legatura are comentariul meu anterior cu sponsorizarea EC de catre CJ Cluj. E perfect normal sa scrieti despre orice doriti sa scrieti, cu atat mai mult despre subiecte care implica moduri ilegale de cheltuire a banilor publici. Doar completam cu o informatie - sistemul de plata cu bratara a fost deja folosit si a functionat fara probleme, poate de asta si au curajul sa iasa cu acest produs pe piata cei de la BT. ADMIN: dacă ați fi comentat exact cum comentați acum, nu aveam ce comenta - era un plus de informație. Acum veniți și ne spuneți că zâmbețelul de la final nu se dorea a fi o răutate cu privire la faptul că am criticat Electric Castle pentru condțiile mizer oferite pe bani prea mulți. Suntem obișnuiți ca oamenii să-și nege intențiile inițiale, dar, Ok. Acceptăm și ne cerem scuze dacă v-am jignit. Mulțumim. 

Adauga comentariu