PP Protect, firma de paza care pune siguranta cetateanului mai presus de siguranta statului

„Paza buna trece primejdia rea” spune un vechi proverb romanesc. In zilele noastre, in care respectul pentru proprietatea privata e un concept cu care se opereaza doar la nivel declarativ, iar institutiile statului insarcinate cu siguranta cetateanului si protejarea bunurilor acestuia actioneaza lent si deseori lipsit de eficienta, fiecaruia ii revine sarcina de a isi asigura protectia de care considera ca are nevoie.

Una dintre cele mai cunoscute, bine organizate si eficiente firme de paza care actioneaza pe teritoriul municipiului Cluj-Napoca este PP Protect, care si-a ales ca slogan sintagma „Permanent Protectie Perfecta”. Firma s-a infiintat in 2005 si are astazi peste 400 de angajati si mai mult de 2.000 de clienti fideli.

PP Protect ofera servicii de paza umana la obiective private, instaleaza sisteme tehnice de alarma la efractie si supraveghere video, control acces si detectie in caz de incendiu, presteaza servicii de monitorizare a sistemelor de alarma si interventie rapida la eveniment si organizeaza cursuri de formare profesionala pentru agenti de securitate.

„Daca oferi un serviciu bun la un pret corect, clientul va fi multumit si te va recomanda si altora”, e de parere Teodor Pop-Puscas, administratorul firmei de paza si protectie.

Cele 7 echipaje de interventie rapida ale PP Protect sunt formate din agenti bine instruiti si dotati cu aparatura de ultima ora, cunoscatori ai modurilor de actiune in orice situatie. Aceste echipaje sunt plasate strategic in 7 centre zonale, iar agentii stau in masina, gata de interventie in orice moment.

Timpul mediu de interventie in timpul zilei este de 5-10 minute, iar in timpul noptii intre 3 si 8 minute.

„Viteza de reactie este esentiala si e ceea ce face diferenta intre noi si concurenta. Echipajele functioneaza 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana si dau rezultate foarte bune, din punctul de vedere al satisfactiei clientului”, spune managerul PP Protect, Teodor Pop-Puscas.

Zilnic se inregistreaza la dispeceratul firmei de paza intre 30 si 50 de alarme. 90% dintre acestea sunt greseli in exploatarea sistemelor de alarma, dar echipajul se deplaseaza si in aceste cazuri la fata locului.

„Avem clienti care ne spun ca au tastat gresit codul si, pana sa se intoarca, agentul nostru era deja prezent. Nu neg ca au fost si spargeri in 30 de secunde, la care noi am ajuns in 80 de secunde. Pentru situatiile in care, din culpa noastra, nu se ajunge la interventie in timp util, paguba clientului este acoperita de asigurarea de raspundere civila materiala, iar societatea de asigurare despagubeste clientul”, precizeaza Teodor Pop Puscas.

Din cei peste 2.000 de clienti conectati la dispecerat, 40% reprezinta persoane juridice si 60% persoane fizice. Noaptea, se petrec mai multe evenimente la persoanele juridice. La persoane fizice, probabilitatea petrecerii unor evenimente este aceeasi, zi sau noapte.

De-a lungul celor 10 ani de existenta, PP Protect a colectat un numar impresionant de diplome si distinctii care atesta profesionalismul angajatilor si echipei manageriale. Valorile pe care firma de paza si protectie le promoveaza sunt corectitudinea, respectarea angajamentelor, responsabilitatea fata de client si excelenta prin implicare continua.

Sursa foto: PP Protect

Comentarii

Cosimo

11.12.2014 15:40

Articol sau reclama? 

Adauga comentariu