Panemar, mișcări curajoase în plină pandemie – lansează produse noi și deschide încă un magazin - FOTO

Compania de morărit și panificație Panemar Cluj-Napoca, poate cel mai cunoscut brand local din acest sector economic, reușește să se mențină pe val, deși vânzările sunt mult mai slabe decât în perioada de dinainte de pandemie. După ce nu demult a închis unul din magazinele din oraș, în urmă cu câteva zile a deschis un nou magazin în cartierul Bună Ziua, la doar câteva sute de metri de un alt magazin propriu. Odată cu deschiderea noului magazin, Panemar a lansat și două produse noi. În prezent, Panemar Cluj are 42 de magazine, majoritatea în Cluj-Napoca.

La fel ca în cazul tuturor operatorilor economici din sectorul de morărit și panificație, și vânzările Panemar au scăzut odată cu instituirea stării de urgență. Conducerea companiei a căutat soluții pentru a-și ține clienții aproape.

„Au fost efecte negative asupra companiei pentru că clienții noștri nu au mai putut ieși pe stradă cu atâta libertate și să poată intra în magazinele noastre. În perioada aprilie – mai am venit în întâmpinarea clienților noștri cu un serviciu de delivery, dar conceptul tuturor producătorilor de pâine este să intre în contact direct cu clienții. În perioada stării de urgență, vânzările au scăzut, pentru 10 zile, undeva cu 33%, respectiv acum suntem undeva între 65 și 68% din vânzările de dinainte de pandemie”, a declarat, pentru Ziar de Cluj, Nicolae Chiorean, fondatorul și proprietarul Panemar.

În urmă cu câteva zile, compania locală a deschis un magazin nou, unde clienții pot găsi și două produse noi în diverse variante: croisante cu fistic, ciocolată și vanilie și mini panettone cu zmeură și fistic.

„Avem în plan să oferim în continuare produse de bună calitate și să diversificăm gama. Un produs nou este deja în magazinul nou pe care l-am deschis pe strada Fagului, în data de 9 iulie. Se poate gusta și vedea la fața locului cum este acel produs. Pe parcurs, în funcție de reacția clientelei, îl vom introduce și în alte magazine”, a afirmat Nicolae Chiorean.

În perioada de pandemie, unul dintre magazinele Panemar a fost închis, dar din cauza modului în care se făcea aprovizionarea.

„Am închis un magazin, cel de pe bulevardul 21 Decembrie 1989, unde problema majoră era vis a vis de aprovizionare, având în vedere faptul că aprovizionarea se putea face doar între orele 22.00 și 07.00 dimineața noi nu puteam oferi clienților produse proaspete pe tot parcursul zilei”, a precizat proprietarul Panemar.

Panemar a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 16,8 milioane euro și un profit net de peste 1,6 milioane euro. Compania din Cluj are un număr mediu de 540 de angajați.

Adauga comentariu