În orașul ”smart”, Primăria organizează o dezbatere publică online pe tema metroului, pe baza unei documentații care poate fi consultată fizic, la sediul A.P.M.

În orașul autoproclamat ”smart”, digitalizat până-n măduva oaselor Antoniei, Primăria Cluj-Napoca organizează o dezbatere publică online pe tema metroului și a trenului metropolitan, pe baza unei documentații care poate fi consultată, potrivit anunțului Primăriei, la sediul fizic al A.P.M. Cluj, pe Calea Dorobanților, numai de luni până vineri, între orele 9-13.

Dacă am fi așa ”smart” și digitalizați precum ne pretindem, documentația le-ar fi pusă la dispoziție cetățenilor online, pentru a putea fi consultată 24/24, 7 zile din 7.

Numai că dezbaterea reprezintă o simplă formalitate, prevăzută de lege.

„Vă invităm să participați la dezbaterea publică online având ca temă alternativa finală a planului „Plan urbanistic zonal și studiu de fezabilitate pentru proiectul: Tren metropolitan Gilău – Florești – Cluj-Napoca – Baciu – Apahida – Bonțida – Etapa I a sistemului de transport metropolitan rapid Cluj: Magistrala I de Metrou şi Tren Metropolitan, inclusiv legătura dintre acestea. Componenta 1. Magistrala I de Metrou, din Municipiul Cluj-Napoca și Comuna Florești, județul Cluj", în vederea obținerii avizului de mediu.

Dezbaterea va avea loc vineri, 15 octombrie, începând cu ora 16:00.   Persoanele care doresc să ia cuvântul în cadrul dezbaterii vor fi înscrise pe platforma online de videoconferință, pe baza unui formular completat online pe site-ul Primăriei municipiului Cluj-Napoca, până înainte cu minimum 4 ore de ora stabilită pentru începerea ședinței, accesibil la acest link.

Alternativa finală a planului menționat și Raportul de mediu pot fi consultate la sediul A.P.M. Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Calea Dorobanților, nr. 99, județul Cluj, în zilele de luni-vineri, între orele 9.00-13.00”, a transmis astăzi Primăria Cluj-Napoca.

Înainte de a iniția dezbateri online pe tema metroului, poate că ar fi mai util ca Primăria să își dovedească capacitatea de a implementa fizic, pe teren, proiecte mai mici de infrastructură. Să nu uităm incapacitatea municipalității de a realiza piste coerente de biciclete, parkinguri în toate cartierele, pasaje pietonale, podul Porțelanului ș.a.m.d.

 

Adauga comentariu