În orașul cu cea mai smart flotă de autobuze din România, mijloacele de transport sunt cârpite cu spumă să nu îi tragă curentul la urechi pe șoferi

Autobuzele hârburi pe care tremură tablele la cea mai mică mișcare încă mai circulă prin orașul de cinci stele, Cluj-Napoca, despre care primarul Emil Boc spune, de fiecare dată, că are cele mai moderne mijloace de transport din țară și că este primul oraș din România în care au fost puse în circulație autobuze electrice.

Călătorii, care plătesc bilete mai scumpe decât în București, de exemplu, sunt plăcut surprinși să vadă ce soluții ingenioase au angajații Companiei de Transport Public Cluj-Napoca, conduși de mâna fermă a eternului Liviu Neag. Un clujean a dorit să împărtășească cu noi vestea introducerii unei mega tehnologii pe linia autobuzului 48L. După cum se observă în pozele de mai jos, autobuzele sunt întreținute cu spumă poliuretanică pentru uși. Etanșare nu glumă! Se prea poate ca șoferul să fi simțit că îl trage curentul la urechi și a solicitat etanșarea cabinei. Zis și făcut! Zbang, zbang, puțină spumă și gata, s-a rezolvat problema.

autobuze ctp

autobuze ctp

autobuze ctp

“Doresc să vă aduc în atenție cu ce tehnologie sunt întreținute autobuzele din parcul CTP. Etanșarea se face, după cum se vede din poze, cu spumă poliuretanică pentru uși, probabil utilizându-se un pistol electric pentru a fi în ton cu restul tehnologiilor electrice deținute de companie. Totuși vedem că este un salt tehnologic semnificativ față de scotch, care este folosit că backup (planul B) în cazul în care spumă nu ar ține. Altfel toate bune și frumoase, șoferii din autobuzele și troleibuzele CTP fac zi de zi conferințe pe telefoane, călătorii fiind nevoiți să participe fără voia lor la toate discuțiile șoferului. Trăiască maestrul Boc și impegatul Neag, că fără ei nu am avea aceste autobuze minunate și poate nu am apărea nici în topurile cu cele mai SMART orașe de pe planetă!”, ne-a scris un cititor.

Adauga comentariu