OFICIAL: Digi24 închide opt televiziuni regionale. CNA a retras licențele, la cerere

Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat solicitarea RCS de a retrage cele opt licențe regionale Digi 24. Este vorba despre licențe regionale - Cluj-Napoca, Constanța, Brașov, Craiova, Galați, Iași, Oradea și Timișoara - pe care Digi24 le primise de la CNA în februarie 2012. 

Conform paginademedia.ro, posturile își vor înceta emisia începând de mâine. 

Digi24 a luat decizia de a închide stațiile locale din țară, la începutul lunii februarie.

Totodată, postul/compania a încheiat colaborarea cu mai mulți angajați ai postului, printre care și nume sonore, de pe TV, printre care Tudor Mușat și Adriana Nedelea. 

Reprezentanții companiei au explicat măsura prin intermediul unui comunicat:

„Digi | RCS & RDS demarează un proiect de eficientizare a activităților din trustul media Digi | RCS & RDS va derula, începând cu luna februarie, un proiect de eficientizare a activităților din trustul media (în special în televiziune), constând în extinderea rețelei de corespondenți locali din țară și în consolidarea redacției centrale a postului Digi 24.”

CITEȘTE ȘI: A venit și confirmarea oficială: Digi 24 anunță închiderea studiourilor locale

„Totodată, pentru a optimiza utilizarea resurselor în divizia media, compania va demara procedurile privind renunțarea la licențele audiovizuale ale studiourilor regionale și va crește nivelul de dotare a echipelor de corespondenți. În ultimii ani, piața media și comportamentul de consum al publicului telespectator s-au modificat semnificativ, o parte din public migrând spre conținuturile difuzate online sau multi-platformă”, au mai adăugat aceștia în comunicat.

Ziar de Cluj, parte a Trustului Presa Bună, anunța ÎN EXCLUSIVITATE, încă din 16 ianuarie 2019, că în cele opt staţii locale ale Digi 24 nu se mai prelungesc contractele de muncă și semnala faptul că aceste stații, cel mai probabil, vor fi închise. 

Compania explică această decizie prin schimbarea "semnificativă" a pieței media și a comportamentului de consum al publicului telespectator, "o parte din public migrând spre conținuturile difuzate online sau multi-platformă".

"Site-urile televiziunilor sau site-urile de știri atrag tot mai mulți vizitatori, ceea ce conduce la scăderea audienței altor canale. Conținuturile difuzate online oferă nu numai informație de interes național și internațional, ci și actualitate din proximitate (regiune, localitate)", argumentează Digi 24.

CITEȘTE ȘI: EXCLUSIV: Se închid staţiile locale ale Digi 24? În cele opt staţii locale nu se mai prelungesc contractele

 

Adauga comentariu