"Oferim cazare Untold". Agentiile de turism isi fac promovare pe spatele Capitalei Europene a Tineretului

Agentiile de turism din Cluj-Napoca au inceput sa-si promoveze ofertele de cazare, folosindu-se de numele Untold Festival, principalul eveniment al Capitalei Europene a Tineretului 2015.

Este si exemplul Agentiei de Turism “99 Tour”. “Vii cu prietenii tai la Untold Festival? Cazeaza-te in <<inima festivalului>> la cel mi mic pret”, este anuntul postat in aceste zile.

"Ne-a venit ideea, mai ales ca suntem un portal de turism care incearca sa promoveze petrecerea timpului liber. Oferim si asistenta tinerilor care viziteaza Cluj-Napoca”, spune Ioana Petrar, reprezentanta 99 Tour.

Agentia de turism ofera locuri de cazare pentru tinerii care vor veni la festivalul din aceasta vara la Cluj-Napoca.

"Avem un apartament cu 7 camere la unul dintre hotelurile dn Cluj-Napoca si cateva locatii cu camere duble”, completeaza reprezentanta agentiei. Preturile variaza intre 60 si 100 de lei de persoana.

Untold Festival se va desfasura in 30 iulie-2 august, in Cluj-Napoca. Pe langa Avicii si David Guetta, organizatorii au anuntat si prezenta altor artisti la festivalul din vara acestui an. DJ-ul german ATB a fost confirmat pe scena Untold Festival, alaturi de englezul Tinie Tempah si americanul Fatman Scoop. Organizatorii evenimentului au anuntat si locatiile unde vor fi amplasate scenele festivalului. In timp ce artistii internationali vor concerta pe Cluj Arena si la Sala Polivalenta, vor fi amplasate scene si in Piata Muzeului si Piata Unirii, dedicate artistilor autohtoni. De asemenea, Parcul Central va fi zona de pre-festival, unde pe langa scena dedicata hip-hop, jazz si raggae, vor fi amenajate zone speciale de chill-out, de targ si multe alte activitati conexe care pe timp de zi vor distra participantii. Nu in ultimul rand, Cluj Arena Underground va fi folosita pentru muzica electronica. De asemenea, s-a anuntat si prezenta duo-ului suedez Cazette, care a performat in repetate randuri alaturi de Avicii.

Organizatorii se asteapta la un aflux de turisti in Cluj-Napoca, in special in perioada festivalului. Pe parcursul intregului an, Federatia SHARE si-a propus sa atraga 80.000 de turisti la Cluj-Napoca, la evenimentele organizate in cadrul proiectului "Cluj-Napoca, 2015 - Capitala Europeana a Tineretului". Dintre acestia, se doreste ca 25.000 de studenti straini sa ajunga in Romania in cadrul programului. Asta in conditiile in care in anii trecuti numarul mediu de turisti nu a depasit 120.000 pe an.

Ramane o singura intrebare - este pregatit Clujul, din punct de vedere al hotelurilor si pensiunilor, pentru valul de turisti? Conform datelor furnizate de Directia Regionala de Statistica Cluj, capacitatea de cazare a municipiului se reduce la un numar de 4.132 camere, cu 9.193 paturi.

 

Comentarii

Surprize surprize

04.02.2015 22:22

Cineva a ratat complet scopul. Agentii care fac oferte pe baza a ce se intampla in oras... Oribil! Ingrozitor! Cineva sa opreasca oroarea! 

Sorina

05.02.2015 12:11

e foarte normal ce fac. se numeste real time marketing. aici aveti explicatia a ce inseamna asta: http://trackmaven.com/marketing-dictionary/real-time-marketing/      dar, totusi, what's wrong with you, people? de ce vedeti chestii rele si in ce nu este?    

Adauga comentariu